Inlägg från: Moster Stina |Visa alla inlägg
  • Moster Stina

Vad tycker du om den nya designen?

Jag gillade att man direkt kunde se nya trådar förut.
    Obesvarade trådar är ju faktiskt inte samma sak tycker jag.
    Synd, för det kommer absolut göra att jag inte lika gärna håller mig kvar här heller.

Och designen och den fåniga tjejbilden...alltså....SUCK!
    Precis så ser det ut om man letar spel på nätet för BARN!

Varför varför varför ska plötsligt sidan vända sig till BARN???

Detta får garanterat män att "vända i dörren"!

• Moster Stina

Dålig svenska/tryckfelsnisse

I en rubrik står det

I vårt stora forumet.

I vårt stora forum ska det väl stå?
    Eller i det stora forumet?

• Moster Stina

Nu har vi ju klagat på er hemsida ett tag. LÄSER ni ens våra inlägg? Vi klagar ju här  för att vi tycker att det är saker ni snarast bör ÄNDRA!

Jag saknar också att det förr stod senaste inlägget IGÅR. Nu står det bara datum och det gör det faktiskt inte lika kul.

Och sätt tillbaka så att man kan hitta senaste trådarna!

Och ta bort Bella snälla ni!!! De flesta som gifter sig numera är INTE tonåringar utan betydligt äldre!

Tråkigt, tråkigt att ni väljer att vara så tjejinriktade. Det känns ju bara löjligt!

Och stafva rätt!

Ursäkta min bittra ton, men jag undrar ju bara som sagt om det finns något som ni TÄNKER ändra om vi klagar!

• Moster Stina

.

Optimia skrev 2010-12-16 09:53:19 följande:
    Ett tillägg, för att undvika att någon tar illa upp: jag menar inte att det är något fel på att vilja ha prinsessbröllop m.m, det är förstås helt okej att ordna ett sådant bröllop, men långt ifrån alla vill leka prinsessor.

Däremot ser BT:s nya design ut att rikta sig enbart till dem som hela sitt liv drömt om att få vara prinsessa en dag.
    JAG tänker ha ett jätteputtinuttigt bröllop! MEN jag gillade ju i detta forum att det hölls neutralt. och att man får läsa om alla typer av bröllopsplaneringar.

Det kan man kanske fortfarande men designen...nä den tilltalar mig inte alls! TROTS att jag gillar prinsessbröllop!
  • Moster Stina

Läste  någonstans att redaktionen tycker att vi bara gnäller på samma saker hela tiden.
    Men det trodde jag liksom var meningen.
    Det gör vinog  bara för att ni ska förstå att vi är MÅNGA som håller med, och ogillar vissa förändringar.
    Om vi bara skulle låta EN person gnälla över en sak så tror i alla fall jag knappast att ni bryr er så värst mycket om det.

Och förlåt att vi bara gnäller istället för att ge någon som helst BRA kritik.

Men om man är sur kanske man har svårt att se något bra.

Ska försöka berömma er för någonting då:

Det är väl bra med en fråga experten-tråd.
    För de som bara vill ha ett enda tydligt svar.

(Själv kommer jag dock hålla mig till det vanliga forumet med mina frågor)

Svar på tråden Vad tycker du om den nya designen?