passionsblomman skrev 2010-12-16 14:01:48 följande:
Ja, men det syns på tok för lite! Det sitter för "off" och är en för pyttig symbol för att folk ska se den. Jag har inboxat flera medlemmar som jag sedan fått ropa på inne i trådar eller ännu bättre-sms:a på mobilen för att de inte sett sitt meddelande. Det är inte ett bra betyg och bör därför snartast ändras.
Jag beklagar att trådar inte stängs längre. Jag ser hellre att en del diskussioner avslutas och får falla i glömska och att dem man vill hålla liv i startar man om. Och då är jag trogen ett flertal "långkörare" som startas om med tremånadersintervaller. Våra nya trådstarter är dessutom lite en del av årstidsskiftningar, nya formuleringar, sammanfattningar av "oss" och lite nytt bränsle i våra vänskapstrådar. Nu har ni alltså ändrat, så i min ena tråd förblir det rimfrost på rutan och vinterland för alltid om vi inte med berått mod själva startar om oss till något som är mer evighetsbaserat...
Uppenbart är ju att några tyckte till om att stänga trådarna, och då har ni ändrat. Isåfall undrar jag nu hur många exakt behöver tala om att:
*det mörklila är för mörkt för läsbarheten, i synnerhet ihop med ljuslila eller vitt ovanpå.
*Bella har inte fallit medlemmarna i smaken
*Loggan har vad jag sett endast fått minus i kritiken
*inboxsymbolen när man fått meddelande syns för dåligt
innan ni faktiskt och lite raskt ändrar på detta?
För ni måste ju vid det här laget kunna dra slutsatsen att det inte handlar om "alla kan aldrig bli nöjda" eller att "alltid är det några som klagar". Istället skulle ni kunna plöja lite "långtrådar" och snabbt konstatera att det som rapporteras här i form av miossnöje är en droppe i BT-havet. Jag skulle lätt kunna ge er en väldigt lång rad medlemsnamn. Hur sammanställer ni själva kritiken? För det här går inte över för att "vi vänjer oss med tiden"
Instämmer!
Jag vill dessutom påpeka att jag inte är någon ovan användare av datorer eller på något sätt har begränsade möjligheter att förstå eller räkna ut hur saker och ting fungerar. Jag har den bestämda åsikten att ett sådant här forum ska vara användarvänligt och lätt att komma in i. Den gamla designen var faktiskt mycket lätt att snabbt komma in i och vänja sig vid.