passionsblomman skrev 2010-12-16 14:01:48 följande:
Ja, men det syns på tok för lite! Det sitter för "off" och är en för pyttig symbol för att folk ska se den. Jag har inboxat flera medlemmar som jag sedan fått ropa på inne i trådar eller ännu bättre-sms:a på mobilen för att de inte sett sitt meddelande. Det är inte ett bra betyg och bör därför snartast ändras.
Hur skulle du vilja ha det där?
Ska det blinka till eller har du någon annan fundering kring hur det kan lösas?
Jag beklagar att trådar inte stängs längre. Jag ser hellre att en del diskussioner avslutas och får falla i glömska och att dem man vill hålla liv i startar man om. Och då är jag trogen ett flertal "långkörare" som startas om med tremånadersintervaller. Våra nya trådstarter är dessutom lite en del av årstidsskiftningar, nya formuleringar, sammanfattningar av "oss" och lite nytt bränsle i våra vänskapstrådar. Nu har ni alltså ändrat, så i min ena tråd förblir det rimfrost på rutan och vinterland för alltid om vi inte med berått mod själva startar om oss till något som är mer evighetsbaserat...
Uppenbart är ju att några tyckte till om att stänga trådarna, och då har ni ändrat. Isåfall undrar jag nu hur många exakt behöver tala om att:
Det har kommit synpunkter tidigare om att man önskade att trådarna inte skulle stängas och så var det även på vår systersajt
Familjeliv.se
Där ändrades detta i våras- om jag inte minns galet- och en del medlemmar hade samma farhågor som dig men där ser vi nu att det faktiskt är ett rätt litet problem.
Tvärtom så har det visat sig att fördelarna klart överväger nackdelarna.
Det som händer är att trådar dör av automatiskt efter ett tag och har man t.ex årstidstrådar etc så brukar diskussionerna fortlöpa i de nya trådarna.
Det händer kanske ibland att någon lägger ett nytt inlägg i en "gammal" tråd men i och med att den inte längre är aktiv så dör diskussionen ut naturligt och man fortsätter i den nya tråden.
Uppenbart är ju att några tyckte till om att stänga trådarna, och då har ni ändrat. Isåfall undrar jag nu hur många exakt behöver tala om att:
*det mörklila är för mörkt för läsbarheten, i synnerhet ihop med ljuslila eller vitt ovanpå.
*Bella har inte fallit medlemmarna i smaken
*Loggan har vad jag sett endast fått minus i kritiken
*inboxsymbolen när man fått meddelande syns för dåligt
innan ni faktiskt och lite raskt ändrar på detta?
För ni måste ju vid det här laget kunna dra slutsatsen att det inte handlar om "alla kan aldrig bli nöjda" eller att "alltid är det några som klagar". Istället skulle ni kunna plöja lite "långtrådar" och snabbt konstatera att det som rapporteras här i form av miossnöje är en droppe i BT-havet. Jag skulle lätt kunna ge er en väldigt lång rad medlemsnamn. Hur sammanställer ni själva kritiken? För det här går inte över för att "vi vänjer oss med tiden"
Som jag förklarade i den andra tråden så tar vi till oss av era åsikter och ser över vad som behöver ändras eller läggas till och det är en aktiv diskussion som vi för internt.
Visst är det så att inte alla kan bli nöjda för så är det. Det är helt omöjligt att göra alla medlemmar helt 100% nöjda men vi kommer självklart att se över vad som behöver åtgärdas.
Det är just därför man har den här typen av trådar i samband med en relansering
Det ger er möjlighet att tycka till och vi är tacksamma för konstruktiv och saklig kritik.