Hej igen
Nu är jag tillbaka i en värld med Internet, åtminstone i några dagar. Vi har firat jul i fem dagar nu och även om det var underbart att träffa all släkt och så är det skönt att vara hemma och bara ta det lite lugnt också. Mannen min mår också mycket bättre nu efter sin operation så nu ska vi försöka ta tag i lite bröllopsbestyr igen.
Bröllopsresan till maldiverna ska bokas. Tanken är att vi ska vara där i 10 dagar så med restid så blir vi borta i 12. Först hade vi tänkt åka på måndagen den 4:e juli men nu har vi tänkt om lite och funderar på att kanske vänta till tisdagen eller till och med onsdagen så att vi hinner vila lite. Pratade med min syster och hon sa att hon och hennes man var helt döda ett par dagar efter bröllopet så hon rådde mig att vänta med resan ett par dagar.
Sen ska vi leta upp alla adresser till gästerna i morgon tror jag så att vi kan skriva kuverten och skicka inbjudningarna. Måste också fixa lite bilder och så till vår bröllopshemsida så att den är klar tills inbjudningarna skickas ut.
På onsdag eller torsdag så ska jag också träffa sömmerskan som ska sy min klänning. Känns roligt men samtidigt supernervöst =)
Hur går det med era planeringar?
Hoppas att ni haft en trevlig jul =)