Wow, vilka häftiga tårtor!! Vi funderar på att ha vanliga tårtor, inte den traditionella våningstårtan. Vi ska kolla upp priser och varianter innan vi bestämmer oss, så vi får väl se vad det blir.
Vi kommer också vara i en större kyrka än antal gäster :P Brukar det vara värdparet som även hjälper gästerna till rätta när de kommer till vigseln? (jprecis som du säger darling daisy, man vill ju inte att alla ska hamna längst bak!)
Kul att du har klänningprovning framför dej :) jag är lite avis! (även om jag älskar min)
Jag håller med sommarbrud (grattis förresten, du skrev det 100:e inlägget, roligt, vi andra borde kanske skrapa ihop till ett pris eller nåt? haha!) kan du så gör egna! fint! du hittar säkert en massa inspirerande material när du shoppar loss på ullared/panduro out let :)
Jag tror att det är värdparet som ska hjälpa gästerna till rätta i kyrkan. Vi funderar på om man kan sätta några fina band för öppningarna till de bakre bänkarna och lämna de främre bänkarna öppna. Ihop med lite blommor så kan det nog bli jättefint.
Ja, det ska bli spännande att prova klänning
Jag har dock ganska många kilo som jag tänker gå ner innan sommaren, vilket gör utprovningen lite svår. I butiken sa de att jag måste beställa 3,5 mån innan för att vara säker på att hinna få klänningen... Jag skulle helst vilja prova ut den typ en vecka innan
Om jag inte känner mig säker i butiken så kommer jag beställa från någon Kinasida (och då ta någon med express delivery så jag kan beställa så sent som möjligt).