Vilket fint monogram!
Och vad duktig du är med festprogrammet, vi kommer inte ha något, värdparet kommer ha gott om "andra inslag vi inte kommer ha nån aning om" :P så det blir spännande, men kommer jag på nåt roligt ska jag tipsa om det, haha, klockrent citat....betyder att man kanske borde vänta lite till med bröllopet ;)
Åh, vill också åka skidor, har inte gjort det på typ 10 år från att ha gjort det varje år, härligt. Och spännande med klänningen, kommer säkert bli jättefin, gillar knappar där bak, kommer vara värt besväret :)
Vi satt och letade hotell rum igår, för bröllopsnatten, men nä, Malmö överlag verkar ha otroligt dålig smak, hittar inget stilrent snyggt (finns typ tusen snygga i sthlm) så om nån har några tips?? Räcker med att det är snyggt men enkelt, utan fula mönstrade gardiner och överkast!! Vi tänkte att vi väntar tills vi är tillbaka i sverige med att boka, så vi kan åka och titta på det, så får vi hoppas på att det fortfarande är ledigt :)
Och sen letade vi låtar, inte lätt :) vi har en färdig OCH min underbara vän mailade igår och sa att den hon har skrivit (otroligt duktig låtarskrivare) är klar nu, såååå nyfiken, vet inte om man ska be om att få höra den innan för att minska ful-hulkningarna framme vid altaret, eller om man ska låta sej överraskas på vigseln, vilket så klart vore finast! Vad hade ni gjort?
Lycka till med inbjudningarna, hoppas på att få mina klara snart också!