YES! nu har vi hämtat datorn och vi har internet igen!!! så skönt!
Kul att se att det händer grejer, och att nya "ansikten" tittar in, välkomna Sahu och Lucinta! Det är ju i af över 5 månader kvar, så än så länge, ingen orsak till panik (haha, men den lär komma förr eller senare, för mej i af) Svart/vitt kan verkligen vara skitsnyggt, allt handlar ju om hur man göra saker och detaljerna, så ni kommer alldeles säkert bli jättenöjda, tycker inte alls det är tråkigt, bara snyggt och stilrent! Och viktorian-stuk låter också skitsnyggt! (är själv inne på rokoko...) Vad karln ska ha när vi gifter oss är fortfarande olöst, vi googlar och funderar vidare så länge..
Jätte skönt för er att ni mår bra och kunnat ordna med buffé/menyn secretbride! Man blir så himla glad för allt som blir billigare än vad man tänkt sig, för det drar då i väg hela tiden :)
Ja, skönt att det finns folk runt omkring som ställer upp, man kommer nog vara tacksam för hjälp när det närmar sig även om man tycker det är kul att pyssla själv, min syster har gjort ganska många bröllop (och jobbat med scen dekor osv, så det blir nog en del dekor) så jag känner mej helt trygg, har fått se lite bild collage på det hon tänker sej, supersnyggt!
Jag vill också gå på bröllopsmässa!! men, kommer inte vara hemma i sverige tills dess, så i så fall får det bli efter att jag gift mej, haha (är nog inte lika sugen då) hoppas ni ser mkt kul och blir inspirerade!
Tror att vi äntligen lyckats hitta en prisvärd cateringfirma som kan ordna en god huvudrätt åt oss, bara att hålla tummarna för att de kan den 2:a Juli!! Lycka till med allt så länge!