Dags att börja planera för 2:a Juli, wiiii
Ett tips om du vill komma iform till den stora dagen, det kanske inte passar alla men det har hjälpt mig att komma så långt som jag gjort. Man måste hitta sin egen träningsstil för att man ska vilja och orka fortsätta. Jag kan inte gå på Gym, jag känner mig bara osäker bland alla maskinerna och det var inte särskillt kul och det är alltid fullt med folk. Jag är inte så mycket för workout pass i grupp heller. men så hittade jag min lösning, ZUMBA!!! beställde dvd-paket från tradera, halva priset jämfört med tv-shop. Det är roligt och man ser verkligen resultat, sen får man ju försöka att inte stoppa i sig för mycket godsaker heller ;) I början känner man sig såklart lite ovan och fumlig med alla dansstegen men man kommer in i det plus så är man hemma så det är bara att träna när man känner för det. och har tid.
Så man har kul, man känner att man tränar och man ser resultat relativt fort vilket gör det roligare att fortsätta =) så testa gärna det, jag tror jag köpte min Zumba-box för typ 350 kr inkl. frakt på tradera. Det är ett billigt pris för att komma i form. Lycka till!!