Dags att börja planera för 2:a Juli, wiiii
Åh så bra! Pratade precis med mor min på skype, och hon har frågat en tjej vi båda känner som är florist om hon kan tänka sig göra brud/tärn-buketter & corsager :D hon blev jätte glad (och jag blev jätte glad att hon blev jätte glad, för det känns som att jag ska bli glad bara hon kan tänka sej ställa upp, att hon dessutom blir både glad och hedrad över frågan, gör mej ännu gladare, haha).. Så nu kan man designa den perfekta buketten & annat smått och gott för priset av en tackpresent och blommor till grossistpris! yes!
Darling Daisy; ja, precis som du säger, lättare att veta vad man vill ha när man har en klänning :) du får säga till när du vet vilken klänning det blir, så ska vi överösa dej med förslag :P jag gillade också den sista, fin och bröllopig...kanske nåt sånt kommer passa bra!
O ja, det är lockande med två klänningar, men jag tror det blir en för min del, dels kommer jag vara så kär i den, dels så eftersom vi har ett lite rokoko-influerat bröllop, blir det svårt att hitta en "fest-klänning" som passar lika bra in på festen som min bröllopsklänning kommer att göra. Hade det sett annorlunda ut hade jag nog funderat skarpt på att skaffa en härlig "fest-kreation"..
Secretbride; älskar den första slöjan, hade inte min kjol varit så tyllig/byllsig så hade jag nog nästan slått till, jätte snygg och annorlunda!
Jag har beställt mina tre tärnklänningar från Kina, från samma som jag fick min bröllopsklänning från, så nu är det bara att hålla tummarna för att de passar, visst kostar det lite mer att köpa på plats, men ni kan ju slappna av i att de kommer sitta som ett schmäck :)