• Ezna

http://www.dressmeup.se/

Miapia24 skrev 2010-12-23 10:48:53 följande:

Tack för era svar.
    Har läst i andra inlägg och det framkommer väldigt mycket negativt men en del är sjukt positiva. Blir väldigt fundersam och funderar på om det kanske är lika bra att få klänningen uppsydd här i Sverige där man faktiskt kan se tygerna på riktigt och prova klänningen på plats.

Jag är nog den som är "sjukt positiv"! =)
    Och det är jag fortfarande!!! Min klänning blev underbart vacker, en riktig prinsessklänning med en Massa tyg!
    En Maggie Sottero, "Mona Lisa" kopia fast i vinrött!!
    Och Ja, jag är och var sjukt nöjd med den!!
    Lycka till! 
  • Ezna
    Miapia24 skrev 2010-12-23 20:26:33 följande:
    Ezna: Jag är bara lie skeptiskt. Den enda jag hört från som varit nöjd har varit du och du är väldigt noga med att säga att allt är så extremt bra. Då börjar man fundera på om du kanske är från företaget eller något liknande. Kanske bara jag som är paranoid?
    Jag kan förstå att du tänker så, men jag kan försäkra dig om att jag inte jobbar på företaget eller nåt liknande heller! Jag är barnskötare och har varit det sedan jag gick ut skolan!! Jag var jätte jätte skeptisk innan jag beställde, och även efter jag skickat beställningen! Jag hade till å med en backup plan ifall klänningen inte skulle dyka upp!
    Men det gjorde den, och den var verkligen vackrare än jag kunnat föreställa mig!!
    Det kändes extra besvärligt ifall den inte skulle komma eller ifall den inte skulle vara fin, då jag ville ha en vinröd klänning, men jag lyckades hitta en balklänning i vinrött på en brudbutik som jag skulle få hyra ifall klänningen inte blev bra! 
    Men som sagt, det behövdes inte!
    jag har bara gott att säga om dem..  
    (Bara ställa fler frågor, jag svarar gärna!) 
  • Ezna
    förlovadflicka skrev 2011-01-06 22:06:27 följande:
    Åh, jag ställer gärna frågor!!! Har hittat den här klänningen www.dressmeup.se/klassiska/klass isk-brudklanning-34.html där och tycker den är helt sjukt fin!!! Hur funkar det med ångerrätt och så på deras sida, kan man bara måttbeställa så att man inte kan lämna tillbaka den ifall man inte gillar den? Den här klänningen hade varit helt perfekt tror jag, särskilt som min m2b har guldig väst och kravatt.. Var din klänning som på bilden? :)
    Om jag inte minns fel så kan man lämna tillbaka den om man inte är nöjd, men jag kommer inte riktigt ihåg!
    Vad jag minns var att om du inte får klänningen inom utlovad tid (5 v) så har du rätt att häva köpet!
    Jo min klänning var som på bilden, fast vinröd! =)
    Dock så var inte varje liten brodyr exakt lika, men jag har ju en klänning med många detaljer!! =) 
Svar på tråden http://www.dressmeup.se/