• Planer

Färgade skor?

Hej alla glada!!

Då jag och blivande mannen ska ha lila, vitt, silver & svart (många färger) som tema så är jag lite inne på att ha lila skor istället för vita!  vi gifter oss på sommaren och de hade varit en söt detalj tror jag! min man säger...va ska du inte ha vita skor?? kan man ha lila???
    så kan man de??

Tack!

• Svar på tråden Färgade skor?
  • Syrinx
    Zia 20090618 skrev 2010-12-28 11:25:13 följande:
    Jag ska själv ha färgade skor och tycker det ska bli såå fint! Mina är mörkrosa och tror det kommer bli en väldigt fin och rolig detalj som man kan skymta under klänningen då och då, om man har tur ;)

Jag fick precis hem dem och det är dessa jag ska ha:
    6augusti2011.3w.se/ 
    Åh det är sån färg jag också vill ha på mina brudskor! Jag älskar rosa! Jättesnygga verkligen!
  • daydreamer

Jag letar själv efter rosa brudskor! :) De behöver inte vara så mörkrosa men när jag har hittat ett par bra skor så vet jag vilken rosa det ska vara på blommor och allting annat. ;)

Nån som har några tips?

• Flodis Hjärtat

Klart man kan, är ju hur snyggt som helst och dessutom är de användbara även efter bröllopet. Jag kör på blåa eller silver färgade. Aldrig vita för mig!

• mrsJR

Jag har köpt blåa skor, tycker det blir lite tråkigt med vita. Är helnöjd och tror det kommer bli en rolig detalj som kikar fram under klänningen

• J och J

min blivande ska ha blå linnekostym och röda skor =)
    jag ska nog ha vita tygskor med röda broderier på tror jag 

jagochminfina.blogg.se fråga mig om anvnamn och lösen
  • Lisa201109

Trots lite motsättningar från min syster kommer jag ha turkosblå converse. Varför vara traditionell?Glad

• J och J

converse är awesome. min blivande ska ha vans.
    sen kommer våra marskalkar ha skor i färgen som motsvarar deras tärnas klänning.
    lila, grön, blå.

jag röstar alltid för färg!! 

jagochminfina.blogg.se fråga mig om anvnamn och lösen
  • Sebastiána
    Planer skrev 2010-12-28 10:45:31 följande:
    Hej alla glada!!

Då jag och blivande mannen ska ha lila, vitt, silver & svart (många färger) som tema så är jag lite inne på att ha lila skor istället för vita!  vi gifter oss på sommaren och de hade varit en söt detalj tror jag! min man säger...va ska du inte ha vita skor?? kan man ha lila???
    så kan man de??

Tack!
    Jag funderar på färgade skor jag också (de kommer inte att synas direkt, men ändå), röda kanske. Min BM sa samma sak som din och kanske lägger han in ett veto. Han vill att saker ska vara "som de ska vara".
  • Sebastiána
    Zia 20090618 skrev 2011-01-11 08:20:38 följande:
    Tack ja visst är de tjusiga ;) I verkligheten är de än starkare i färgen ;) De är från en säljare på ebay, ca 500 kr betalade jag för dem :) Är ju kanske inte någon världskvalité och därmed gissningsvis inga skor man använder i åratal men bröllopets bravader ska de väl klara av ;)
    De behöver ju bara hålla en dag
  • Zia 20090618
    Sebastiána skrev 2011-01-26 08:07:17 följande:
    De behöver ju bara hålla en dag
    Ja visst är det ju så! Är ju bara ett plus om de håller längre, någon fantast av att spara saker är jag väl inte även om det förstås vore roligt om man kunde använda dem någon gång till Glad
Svar på tråden Färgade skor?