• Planer

Färgade skor?

Hej alla glada!!

Då jag och blivande mannen ska ha lila, vitt, silver & svart (många färger) som tema så är jag lite inne på att ha lila skor istället för vita!  vi gifter oss på sommaren och de hade varit en söt detalj tror jag! min man säger...va ska du inte ha vita skor?? kan man ha lila???
    så kan man de??

Tack!

• Svar på tråden Färgade skor?
  • Zia 20090618

Jag ska själv ha färgade skor och tycker det ska bli såå fint! Mina är mörkrosa och tror det kommer bli en väldigt fin och rolig detalj som man kan skymta under klänningen då och då, om man har tur ;)

Jag fick precis hem dem och det är dessa jag ska ha:
    http://6augusti2011.3w.se/ 

• Planer

Vilken fin blogg du har!!! jätte kul att läsa, och vi gifter ju oss på samma dag!!
    skorna va jätte söta och jag håller med om färgen, det blir som en rolig detalj!
    så jag ska nog leta efter ett par lila skor!

Tack för tipset!

• TodiGreen

Såklart man kan ha färgade skor :) Själv tänker jag också bära lila pumps, ska bara hitta dom i butik ;)

Har tänkt att åka till denna butik under våren [ matildasfest.dinstudio.se/news_66.html ] bor bara några mil ifrån, enligt hemsidan kan man ju i princip designa själv.

Har inte sett några justa, enkla i designen och inte skyhöga, pumps i butik eller webshoppar ännu.

• Fröken Söt

Klart att du kan ha färgade skor! Själv är jag inne på att ha röda skor, jag tror att det kommer att bli superfint på fotona (och i verkligheten också, så klart).

Exempel från google.

• Oonah

Go go färgade skor!! Ska själv hitta ett par snygga pippigula pumps. Helst så snart som möjligt så att jag hinner gå in dem. :D

• Elinus86

Självklart kan du ha färgade skor, det blir ju en rolig detalj! Jag letar själv efter starkt ceriserosa skor, typ fuchsia :)

• Elinus86
    Zia 20090618 skrev 2010-12-28 11:25:13 följande:
    Jag ska själv ha färgade skor och tycker det ska bli såå fint! Mina är mörkrosa och tror det kommer bli en väldigt fin och rolig detalj som man kan skymta under klänningen då och då, om man har tur ;)

Jag fick precis hem dem och det är dessa jag ska ha:
    6augusti2011.3w.se/ 
    Åh nu såg jag dina fina skor! Får man fråga var du har köpt dem?
  • Zia 20090618

Tack ja visst är de tjusiga ;) I verkligheten är de än starkare i färgen ;) De är från en säljare på ebay, ca 500 kr betalade jag för dem :) Är ju kanske inte någon världskvalité och därmed gissningsvis inga skor man använder i åratal men bröllopets bravader ska de väl klara av ;)

• Elinus86
    Zia 20090618 skrev 2011-01-11 08:20:38 följande:
    Tack ja visst är de tjusiga ;) I verkligheten är de än starkare i färgen ;) De är från en säljare på ebay, ca 500 kr betalade jag för dem :) Är ju kanske inte någon världskvalité och därmed gissningsvis inga skor man använder i åratal men bröllopets bravader ska de väl klara av ;)
    Jaha det var väl typiskt hehe. Men grattis till ditt kap, som sagt så är de toppensnygga :)
  • Zia 20090618
    Elinus86 skrev 2011-01-11 15:16:39 följande:
    Jaha det var väl typiskt hehe. Men grattis till ditt kap, som sagt så är de toppensnygga :)
    Tack, jag är supernöjd! :)
Svar på tråden Färgade skor?