shakynose skrev 2011-03-18 20:55:06 följande:
Var det en gammal brosch? Nålspetsen kan ha bockats till och tagit tag i en tråd på vägen ut. Det händer inte särskilt ofta, men om nålen är skadad så fungerar det inte att använda den i t.ex. siden.
Det spelar mig faktiskt ingen roll om någon inte vill ha den på sig. Någon kommer att lämna ostronen orörda, någon kommer tycka att det är för lite potatis och någon kanske kommer i gummistövlar, det är upp till dem, de får göra preciiiiiis som de vill! Dock tror jag att det är ganska lite risk att någon inte vill, det är som sagt väldigt genomtänkt...
Om ni löser det med magnet så spelar det ju ingen roll om han inte vill ha en nål i kavajslaget?
ja det är jag som är rädd att magneten inte ska hålla...men det borde den väl göra för bara en liten ros?
Låter iaf fint med din idé med "majblomma".
På vårt bröllop kommer så många olika personligheter, åldrar, etniciteter, religioner, vegetarianer och jägare...kommer bli en hel del olika så vi lär nog ALDRIG kunna göra alla nöjda med allt...vegetarianerna t.ex lär väl inte vara så förtjusta i det stora vildsvinet över elden därute...likaså muslimerna som inte äter griskött...
Det är OMÖJLIGT att göra ett bröllop som passar precis alla gäster när man kommer upp i ca.100 gäster...