J och J skrev 2011-05-17 22:10:06 följande:
superfina kort! gillar era skarpa färger
Lumys skrev 2011-05-18 09:13:48 följande:
jättefint. De kan vara grymt stolt över de korten
jag och min m2b satt också och knåpade flera veckor på kvällarna. Våra är inte så avancerade som era men känns kul att ha gjort dem själva ändå...
Theka skrev 2011-05-19 10:02:48 följande:
skruttisOmuffis: Korten är jättefina. Jag gillade främst ert monogram som formar ett litet hjärta där i mitten, gölligt!
TACK! Vad glad jag blir
Har slitit hårt med dem så det är skönt att höra att ni tycker de är fina, även om jag oavsett är väldigt nöjd själv.
Jag satt och ritade ett par monogram hemma, men både jag och min bm tyckte är det var väldigt sött med hjärtat i mitten så det var inte något svårt val...
Maiia81 skrev 2011-05-19 18:02:18 följande:
Fast värmepistol är inget måste. Det underlättar en del, men funkar att värma över spisplattan eller brödrosten också ;)
Jag måpste tipsa om
varmluftspistol, det använde jag! Gick vansinnigt snabbt! Man får hålla lite avsstånd från motivet men det var klockrent.
Det finns alltid någon man känner som äger en som man kanske kan låna, men annars är det billigt att köpa. Runt hundringen på Rusta och Biltema.
Jag kommer nog aldrig i mitt liv köpa en embossingfön nu i alla fall då detta var hur smidigt som helst och hundralappar billigare!