Inlägg från: OlofssonMartina |Visa alla inlägg
  • OlofssonMartina

Pysseltråd med tips och idéer

Vad smart och vad fint! måste också göra liknande!

• OlofssonMartina
    JennyL skrev 2011-09-28 16:44:34 följande:
    Hejsan! Är det nån som vet nåt bra ställe där man köpa köpa mkt och billigt silkespapper?
    jag har letat på ebay och tradera men har inte hittat rätt.. det ska vara runt 50x75 cm..typ :) 
    Har du kollat på http://www.cchobby.se ? har hittat en massa där jag ska beställa, vet dock inte om det är dyrt med silkespapper där!?
  • OlofssonMartina
    123ost skrev 2011-09-28 23:00:17 följande:
    Åååh! Den sidan har jag letat efter länge! Startade till och med en tråd för att hitta sidan, dock utan resultat.
    Tack!
    Vilken tur att jag iaf kunde hjälpa någon! Satt och kollade katalogen igår, skulle lätt kunna shoppa upp några löner där!
  • OlofssonMartina

Nu syns den!! guuuud vad fina... och det är ju vår färg på blommorna och ljuslyktorna ;) ska ha lila/magenta och vitt bröllop :D

• OlofssonMartina

Ska nog ta och göra ett par till vårt bröllop och hänga i taket! :)

• OlofssonMartina
    CorneliaApplehoff skrev 2011-10-13 21:26:11 följande:
    Jag har med gjort, men använde tapetlim och steksnöre... Blev kanon! ;)
    Jag tycker dem blev fina!, ska ni hänga upp dem eller lägga dem på borden...?
  • OlofssonMartina

Ojj, sorry, skulle svara Rosi.. men jaja.. frågar er alla som gjort sådanna!! :)

• OlofssonMartina
    Fröken Emma skrev 2011-10-27 09:22:38 följande:
    Tack för det tipset. Har kört med balonger, men så klart kan man ju använda pilatesbollarna om man vill ha större!! Kanon och tack!

Vad jag har hört så är basmatiris ok för fåglarna men inte jasmin, av förklarliga skäl.

Vi kommer dela ut påsar till gästerna med små hjärtformade flingor i (dom smälter när dom kommer i kontakt med vatten, så då är det bara att spola vatten innnan nästa bröllop så är dom borta) och några kommer få såpbubblor.
    Jag har hört att dessa flingor (om det är sådana strössel liknande) är opraktiska om det nu skulle bli regn, eller om det blir lite svettigt eller så.. de ska vara lätta att få bort, men är inte så mysigt att få in i klänningen eller något, och sedan smälter de? 
Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer