Pysseltråd med tips och idéer
Jag lyckasd inte få till bra gästpresentationer på alla 98 gästerna, utan bara hälften är jag nöjd med, sen tar det upp masssa sidor i festhäftet, OCH jag får svårt att förstår hur jag skall ordna med sidorna, jaja tycker NI att det är tråkigt med ett festhäfte UTAN gästpresentationer utan bara andra saker ca. 10 sidor?
har funderat lite på om jag skulle kunna använda gästpresentationerna till ngt annat där jag slipper grejja m. det i datorn, men vart kan man använda det utövr festprogrammet?
Jag tycker absolut inte man behöver ha med en gästpresentation i festhäftet.
Om vi ska ha en gästpresentation skall vi ha det på mittuppslaget och så ritar skriver vi våra namn i mitten, skriver gästernas namn runt om i små "bubblor" under skrier vi kort vad vi har för relation, tex syster sen drar vi streck mellan oss och gästerna har gjort en liten skiss på det jag kan maila dig om du är intresserad.
Annars skulle man ju kunna göra en större bordsplaceringstavla och där skriva gästpresentationen.
Tycker personligen inte det är super viktigt att ha med en gästpresentation iaf ingen där man skriver en massa. tycker det räcker med " Karin, syster till bruden, gift med Daniel" Typ