• Sofi K

Pysseltråd med tips och idéer

nica83- Jag föll pladask för dina servettringar!!! Dels för att dom var snygga och dels för att dom dessutom var i de färgerna det än så länge lutar åt att vi ska ha på våran dag.

Hur gjorde du dom? Har du någon mall???

• Sofi K

jättefina! Vad sugen man blir när man ser alla fina inbjudningar!

Undrar lite över dina inbjudningskort, Viccan. Är det något slags band du har fäst runt fönstret på framidan? Var jättefint!

• Sofi K

Blev verkligen en helt annan känsla på kortet! Bra ide!

• Sofi K

Okej :)
    Vårt bröllop ska gå i strandtema :)
    Håller på för fullt att göra prototyper på inbjudningskort och ljuslyktor och annat.
    Jag jobbar mycket med ljusa färger såsom "latte-brunt", ljusgrönt (det önskade fästmannen) och och beige. lite "rivna" kanter och naturtråd. (typ sån brun-grå lite rubust tråd om nu förstår mig).
    Har även gjort en ljuslykta med snurrad finmaskig säckväv med den där tråden runt och snäckor.

Min fråga till er. Vad tänker ni på när ni tänker "strand"? Vad kan man mer lyfta fram utan att det blir för maskeradigt. Vill fortfarande att det ska vara stilrent.

• Sofi K
    Emma84 skrev 2012-02-12 21:57:17 följande:
    Snäckor!! Sjöstjärnor!
    Snäckor har vi redan tänkt på :) Sjöstjärnor var en bra ide. Vet du om man kan köpa det någonstans typ torkade? Känns ju lite markabert, men ändå :)
Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer