• Burre

Pysseltråd med tips och idéer

Fremm - Vart har du köpt servett ringarna? Jätte fina, Om ni inte vill behålla dom efter bröllopet så har du en villig köpare om d inte var allt för dyra ;) 70st hoppas jag verkligen på!!! Jag tyckte den högra bilden var jätte fin förresten, men lägg görna upp en bild på den nya! =) Kraaam

• Burre
    Burre skrev 2012-09-28 12:51:42 följande:
    Fremm - Vart har du köpt servett ringarna? Jätte fina, Om ni inte vill behålla dom efter bröllopet så har du en villig köpare om d inte var allt för dyra ;) 70st hoppas jag verkligen på!!! Jag tyckte den högra bilden var jätte fin förresten, men lägg görna upp en bild på den nya! =) Kraaam
    Jag såg nu du svarat innan, förlåt
  • Burre
    annelie1981 skrev 2012-09-29 07:53:15 följande:

Burre jag har några till salu, men inte så många som 70st. De går även att köpa på ebay, där kan man välja mellan en massa olika färger

Okej, jag får nog av vakta, haha! Får skäll av min m2b han tycker jag är för snabb med saker och ting! MEn jag vill ju gärna ha så mycket som möjligt klart ;)

Saken är ju den att vi blir 72st på bröllopet om alla som vi bjuder kommer, men vi vet att alla antagligen inte kan komma... Men jag får hålla tillgodo helt enkelt! De är ju hur snygga som helst!!! :)

Men vart hittade du dom? Lingssupplies? Jag kollar mycket där och de har massa fint tycker jag =)
  • Burre

Såg att du Fremm hade beställt hem servetter från Duni! Underbar idee!

Men vilka är det är det dom som heter Elegance Lilly??

• Burre

Så fiint, har också tänkt att ha strutar till de bordet, fast med tårtpapper :) Men är lite osäker på om de blir stabila nog till de... Kommer att ha sånna strutar till vigsel där de ligger rosenblad i, tänkte att de kunde vara snyggt om de kommer igen lite :)

men de ser mycket mer stabilt ut som du gjort! Har du tagit vanliga bokpapper? Kraaam
  • Burre

Ja men spets upptill skulle vara jätte fint!

Ja visst blev dom sladdriga, de var verkligen rätt ord :) haha
    Men  vart köpte du pappret ?

• Burre

Ska kika på...

Ska ner till Ullared i början på november, tänkte då kolla in i panduros outlet där! Hoppas verkligen på att jag hittar grejer :)

• Burre

Troya - jag skulle nog köra utan skylt och kanske stämpla dit något snyggt hjärta eller dyl. Jag tycker personligen att det lir för mycket text när du har med namnen på en tag. Vilket för övrigt var en super bra idé när man vill rikta sin inbjudan till någon/några i ett hushåll :)

Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer