Tack! Ser ju riktigt snyggt ut :) Gillar det ruffiga uttrycket av använda hästskor. Vi har påbörjat insamlingen av skor och har fått ihop allt från shetlandsponny till shire storlek på skorna, tror det kan bli riktigt häftigt :) MarieTherese05 skrev 2012-11-13 12:46:34 följande: Tin skrev 2012-11-12 08:02:55 följande: Vilken underbar tråd! Vi kommer också pyssla och göra mycket själva inför vårt bröllop i sommar. Nu behöver jag dock er hjälp! Jag är lite av en rookie när det kommer till pyssel (försöker ändra på det nu) Vi vill ha placeringskorten i form a hästskor typ som på bilden nedan. Dock skulle jag vilja att de "står upp" så att det blir lättare att se dem. Är det någon som har några bra ideér eller tycker ni att det är snyggt att de ligger ner som på bilden? Tacksam för all hjälp! HejSan! Vi kommer faktiskt osså ha Hästskor... vi har sammlat i hop många & alla våra hästskor är änvända så det vi får göra är att putsa upp dem. Sedan har vi spray målat dem vita, blev riktigt snyggt!Vi kommer att ha dem liggande Lycka till