• jimsan78

Pysseltråd med tips och idéer

pulmonate skrev 2012-10-27 19:12:08 följande:
    Har postat lite enskillda foton förut på mitt pyssel, men så här ser det ut alltihop tillsammans. Här var lite av pysslet som några av gästerna samlade. Kul att de gillade det så mycket att de sparade det.

Det var fint tillsammans. Här ser ni: Inbjudan med oss som tecknad, strut till ris och konfetti med dikter skrivna på som min pappa skrev till mig (är borta nu), favourasken som alla fick med en keramikskål med 5st konfetti (mandel m socker utanpå = italiensk tradition), blomman med påsydda pärlor som jag och tärnorna hade i håret, en mini-blomma som min chihuahua hade , vigselprogrammet i form av solfjäder (uppskattat då vi hade 36C på dagen!), pärlarmband jag gjorde till tärnorna, pärlörhängen som jag gav till tärnorna.

skyllt med avstånd till där gästerna reste ifrån för att närvara. Ett sätt att visa att vi uppskattade det och var väl medvetna om hur långt dom rest!

Och så bordsdekorationen med olika burkar och flaskor med burlap och spetts där vi hade blommor (protea), tygblommor, värmeljus. Krukan med gräs har bordsnummret målat på.

Haha, såg skylten med avstånd till olika platser. Den var fin! Kanske gör något liknande.

Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer