• Hanna05

Pysseltråd med tips och idéer

Tinzi skrev 2011-10-06 14:34:59 följande:
    oki, och jag tänkte ha bordnr i den :) vi får se hur det blir :)
    Bordsnummer eller gästpresentation, vet inte! :)
  • Hanna05

:)

Gjort idag!

Dessa ska då ligga i en fin korg sen som värdparet får dela ut! :)

Ljuslykta :)
  • Hanna05

Tror inte hon är ute efter dubbelhäftande.

• Hanna05
    Tinzi skrev 2011-10-27 07:29:05 följande:
    Jag har då pratat med en fågelexpert som säger att fåglar INTE mår bra av at äta rått (okokt) ris :)

Och sen så tror jag tyvärr att man riskerar att stå utan ris för jag har då aldirg varit med om att någon haft med sig eget ris på de bröllop jag varit på även om det var så förr...etc. Men hade ju varit bra OM dom gjorde det så man slapp tänka på det :)

Vi skall iaf ha såpbubblor :) har dock inte köpt till alla 93 gästerna utan bara 50 st (DYRA)
    Så får helt enkelt räcka :)
    man kan ju ta en spåbubbla-grej per "par" då räcker det nog :)
  • Hanna05
    Minuz skrev 2011-11-15 08:51:07 följande:
    Stämmer datumet?
    tänkte desamma..
  • Hanna05
    georgialee skrev 2011-11-18 15:11:00 följande:
    Hej! Vad heter det gröna du har lindat runt burkarna och var får man tag på det?:)
    Hej! :) Det är murgröna med pärlor. girlang något hette det...
    Köpte det på panduros hemsida :) Borde finnas där.
  • Hanna05
    annelie1981 skrev 2011-11-19 21:27:40 följande:

Vad fina, hur hade du gjort dem!?!?
  • Hanna05

Våra inbjdningskort har kommit :) Här kommer några bilder. Blev inte så bra med blixt, men kan ta nya då det är ljust! :D Ni ser säkert ändå på ett ungefär ...
  • Hanna05

Tack allihopa!! :D Är jätte nöjd.

• Hanna05
    operfekt skrev 2011-12-11 12:30:02 följande:
    De var jättefina, vart är de beställda ifrån?=)
    Calligraphen.se
  • Hanna05
    Söta Wiol skrev 2012-01-20 10:36:58 följande:

Hej.

Jag delar med mig av mina enkla servettringar som jag gjort. Och helt gratis dessutom! Vi tapetserade nyligen om hallen med pärlemoskimrande tapet, och det som blev över sparade jag till pyssel. Tapeten är lagom kraftig och styv och perfekt att göra servettringar av. Så jag klippte till lagom breda och långa remsor och sen stansade jag kanterna med en kantstans (finns att köpa på nätet, pysselaffärer, tradera m.m.) Och limmade ihop dem. Så här enkelt och fint kan det vara till ingen kostnad. Har du ingen snygg tapet hemma så fråga på tapetaffären efter gamla pärmar, dom brukar skänka bort dom när dom får in nya. Då kan man ha flera olika mönster fast kanske i samma färgtema. Funkar ju annars med vilket papper som helst nästan. Bredvid ser ni mina egengjorda godiaskar.

Jättefint! 
  • Hanna05

Vet ni vart man kan hitta vita korgar??

Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer