-
Tack, ja jag blev faktiskt riktigt nöjd med den.moonlightgirl skrev 2012-01-01 14:24:41 följande:Vad fint det blev.
-
Fina saker du har gjort! Vad roligt att vi ska gifta oss samma datum och tycks ha samma färgtema =)
hjgs skrev 2012-02-20 13:22:05 följande:Mitt pyssel så här långt, omslaget till vigselprogrammen, gamla korgar som jag hittat på vinden har piffats till, de silvriga ska stå på toaletterna med lite smått och gått i, den vita ska lilla systerdottern ha med såpbubblorna i. Placeringskort, inbjudningskorten är köpta men till insidan har vi skrivit ut innehållet på samma papper och med samma typsnitt som på menyerna och kört med stämpel på kanterna. På baksidan av kuvertet ar vi lackat med silvrigt sigill med två hjärtan i. Menykort, småkort till buffén och kort till engångskamerorna . Barbapappa och Barbamamma är gjorda i lera och ska bättringmålas och lackas.
-
Ja tiden börjar tick iväg...men än så länge känner jag mig rätt lugn. Skövde, själv då?
hjgs skrev 2012-02-20 13:33:17 följande:tycker det har varit så långt borta men det går rätt fort nu, vart i landet håller du till? -
Än så länge har jag inte gjort färdigt så många saker Men här är är en bild på gästboken
och om du trycker på visa endast under mitt namn ser du ett cd-fodral som jag har gjort till gästerna så att de kan ladda över alla bilder till oss
-
Har testat att göra ett inbjudningskort....men kan inte riktigt bestämma mig om det ska vara rött eller silver band. Brällopet går ju i vitt,silver, rött.....
-
Fluga eller slips?
Jessicaia skrev 2012-04-24 22:03:33 följande:Ville bara dela med mig av våra Caketoppers som vi gjort av träkoner/bollar, spets och färg. Gubben blev VÄLDIGT enkel, men han ska ju inte ha hatt eller käpp...idéer?
-
Jag har sytt stolsöverdrag av dem
Stike skrev 2012-04-27 22:23:42 följande:Det där med knoppa lakanem var ju super billigt. Har du tips på vad man kan göra med de? -
Jag har sytt som en "påse" som man trär över stolryggen och sedan hänger tyget ner till marken på baksidan dvs. man klär bara inte själva ryggen. Hoppas att du förstår.
Stike skrev 2012-04-29 22:06:15 följande:Oj vad pyssliga ni alla är! Hur gör ni stolsöverdrag? Syr ni själva? Eller slänger ni bara över de på en stol o knyter på något sätt? Jag vill jätte gärna ha stolsöverdrag men att köpa är ju superdyrt!!! -
Har inte hunnit ta några bilder på de jag har gjort, men här är den bild jag hittade (snodde) idén ifrån
Stike skrev 2012-04-30 02:08:57 följande:Haha ni som vill kan gärna lägga in en bild för en trögfattad som jag...... :p -
Funderar på om brudnäbbarna kan ha dessa blombollar i korgar istället för buketter, eller ser det för billigt ut?
-
En hel del jobb att göra en, men det blir ju rätt fint. Frågan är bara om de ska användas som dekoration bara eller om näbbarna ska ha varsin?
hjgs skrev 2012-04-30 13:47:37 följande:tyckte dom såg jättefina ut ser välarbetade ut, hur har du gjort dem? -
Jag hade likadana servettringar på mitt bröllop och eftersom vi dukade genom att lägga servetten på tallriken så stabiliserade den upp servettringen. Vi hade vanliga ikea servetter i papper och ändå "stog" servettringen upp när jag hade rullat servetten. Hoppas du förstår, om inte annat prov rulla och lägg på en tallrik =)
Fremm skrev 2012-09-26 09:06:20 följande:
Nu har vi fått hem servetterna från Duni och ett litet bakslag mötte oss, hade tänkt rulla servetterna men det blev på tok för tunnt och servettringen som visst är rätt stor (kanske är meningen att de skulle vara till riktiga linneservetter?) så jag har fått tänka om... vilket tycker ni är finast av de två på bilden...
Själv tycker jag det ser lite prydligare ut med den till vänster men den blir oxå på gränsen till för tunn då servettringen lutar nedåt... den till höger passar egentligen bäst till servettringen då servetten fyller ut bättre men vill inte att det ska se för trist ut eller typ barnkalasaktigt då man ofta gör så med servetterna och stoppar dem i glasen ;) om ni förstår hur jag menar... fast nog kommer servettringen mer till sin rätt när jag har servetten så... nå va tycker ni brudar? -
Burre jag har några till salu, men inte så många som 70st. De går även att köpa på ebay, där kan man välja mellan en massa olika färger