• AnnaJacob

Varning för Lomma Foto, Skåne

Jag vill börja med att säga att jag tycker att det är jäkligt synd om er!
    Jag pluggar juridik, och är nästan färdig med min utbildning, så jag har lite koll på vad ni har för rättigheter. Har ni haft en offert, där allt det som du skriver var med, så har du rätt till detta! Allt annat är en brist i ert avtal. Om jag var som dig så skulle jag kontakta konsumentrådgivarna i din kommun, för de kommer kunna hjälpa dig. Det kan hända att du måste gå vidare till allmänna reklamationsbyrån, men stå på dig!! Det kostar ingenting att få sitt mål prövat, och som konsument så har man mycket fler rättigheter än vad många tror! Förmodligen kommer du få en stor del, eller kanske hela arvodet tillbaka. Det gör ju dessvärre inte så att du får bilderna, men kan iallafall bli ett litet plåster på såret. Så kan ni ju göra nått skoj för de pengarna! Det är dock viktigt att du står på dig! 

Jag tycker inte alls att du ska ha dåligt samvete eller att du har gjort något fel i att hänga ut honom här, för att detta forum är ju till för att hjälpa varanndra. Detta var ju din upplevelse av denna fotografen. Det kan ju hända att andra har haft en bättre upplevelse med honom, men det betyder ju inte att du inte har rätt till din åsikt!

Svar på tråden Varning för Lomma Foto, Skåne