• nsdtr

hjälp,,hur gör ni med buffe??

Har ju som sagt tänktt ha buffe på middagen bestående av, grillad fläskfile,kassler o lax, ost o frukt o grönsaker,,men det ingår även pajer o potatisgratäng,, problemet är hur man ska kunna få det varmt i lokalen,,finns bara en ugn så det lär ju ta timmar att värma alltihop,,,behöver verkligen tips på hur jag kan lösa detta...

• Svar på tråden hjälp,,hur gör ni med buffe??
  • wiii

Hur många olika saker är det som ska värmas? Man kan ju ofta ta två saker samtidigt på olika höjd i ugnen och så byter man plats på dom efter halva tiden. 
    har man flera pajer av samma sort så kanske inte alla måste vara värmda från början utan att den som är ansvarig i köket sätter in en ny omgång i ugnen när alla tagit första portionen. 

• mojikanan

Kanske du kan låna ett värmeskåp av någon bespisning!!?? det har ju sånt som de brukar frakta mat med ibland!! 

• nsdtr

det är pajerna o pot,gratängen som ska värmas,,har oxå tänkt på om det går att hyra någe form av värmeskåp,,säkert svindyrt:)

• mojikanan

Kolla med skolmatsal.. de kanske är vänliga o hyr ut billigt.. 

• justlove

jag ska ha istället för potatis gratäng ska vi ha potatissallad hemma gjord jätte gott så slipper man värma sedan kanske det går bra att värma det andra annars skulle jag för att slippa stress bara ha kallmat.

vi ska ha en jätte god marinerad fläskfile, rostbiff, jätte god kyckling file skivad, potatissallad, grönsallad,

efter maten ska vi ha tårta kaffe/te och lite gott till det. även massa god frukt jordgubbar vattenmelon och lite godis=)

• mysan33

hej jag ska hyra värmeskåp av catering. ett stort skåp kostar 450 och ett mindre 250. kolla med nån catering nära dig. lycka till

• nsdtr
    mysan33 skrev 2011-01-04 20:53:53 följande:
    hej jag ska hyra värmeskåp av catering. ett stort skåp kostar 450 och ett mindre 250. kolla med nån catering nära dig. lycka till
    Cateringfirmor kanske hyr ut ja,,det har jag inte tänkt på,,priset du fått lät ju inte dyrt,,ska kolla upp det,,tack för tipset
Svar på tråden hjälp,,hur gör ni med buffe??