Inlägg från: TESSILITESSSS |Visa alla inlägg
  • TESSILITESSSS

Någon som haft tårtställningen "Little Rock"??? HJÄLP

På sidan man kan beställa den från står det att det är diameter 28 cm, men är alla våningsplanen lika stora med en diameter på 28 cm??
    Kan inte ringa företaget för de har julstängt ända fram till slutet av januari.

En annan fråga, nån som har bilder av sin bröllopstårta med den tårtställningen att dela med sig av?

Hppas nån kan svara, tack för hjälpen. Drömmer

Fat541103_thumb

• Svar på tråden Någon som haft tårtställningen "Little Rock"??? HJÄLP
  • TESSILITESSSS

Ok vad bra, tusen tack! Vet du hur många bitar tårta man beräknar per tårta som passar en våning på 28 cm/diameter?

• TESSILITESSSS
    stjärna18 skrev 2011-01-05 15:09:41 följande:
    Vi ska ha 15-bitarstårtor och de vet jag passar. Vi ska beställa 5 st så vi får fylla på efterhand. Skulle först ha 20-bitars tårtor men är rädd att ställningen inte orkar bära dem, så jag kör på ett säkert kort!
    Låter som ett smart drag!
  • TESSILITESSSS
    stjärna18 skrev 2011-01-05 15:10:42 följande:
    Köpte min på shoppingbutiken.se men det tog 6 veckor innan jag fick hem den, tur att jag är/var ute i god tid!!!
    Shit, jag har också beställt min därifrån. Lite ute i sista sekund tyvärr... Bröllopet är i slutet på februari, och de har stängt nu till 23/1!!! Om det tog sex veckor för din att komma så står jag nog utan tårtställning är jag rädd... Fast det står att beställningar som görs nu skickas i slutet på januari... Vågar man chansa??
Svar på tråden Någon som haft tårtställningen "Little Rock"??? HJÄLP