Vad för skor till spetsklänning?
Åh gud vilken vacker klänning det låter som att du har hittat! Jag tycker att det är klart att du ska köpa den! Skor går alltid att hitta vackra som passar till. Det bästa är ju ändå alltid att utgå från det stora (klänningen) och sedan lägga till detaljerna. Vill du ha vita skor? Jag skulle tippa på att det är vackrast att låta klänningen få "skina" lite extra och ha ett par ganska neutrala skor, kanske några som tar upp en detalj från din klänning, t ex rosetter. Det finns ju många söta ballerinaskor men det låter som att det kan bli lite kallt i november, liksom öppen tå.
www.brandos.se/menbur/4253-06-wht/a16723 ---- Visserligen ballerina, men de hade en liten kilklack så att man inte går direkt på kall mark.
www.brandos.se/menbur/4254-06-wht/a16725 ---- Också ballerina, med en sååå söt rosett på, och också med lite kilklack.
www.brandos.se/menbur/04197-ivory/a11690 ---- Med en liten klack men också med en rosett.
Ja det var bara några tips jag hittade vid en snabb sökning Hoppas att länkarna funkar, annars får du väl kopiera och klistra in. Lycka till med ditt skoletande, och köp klänningen!!!