Villa Belparc Göteborg
Vi har bokat Belparc! Tycker också det är skumt att det är helt tyst om dem här på BT, men Malin som har stället är fantastisk att ha att göra med, jag har fullt förtroende för henne och personalen.
Blev också lite besviken att lokalerna börjar bli slitna, men med tanke på priset har jag överseende med det. Kommer bli mysigt ändå, och tapetseringen är relativt ny. Sååå tråkiga är inte lokalerna (de har två olika festvåningar, bottenplan samt en trappa upp), framför allt inte när man jämför med alla möjliga bygdegårdar och liknande som många bokar. Dessutom är det ju härligt med utemiljön, lummig park och en stor damm alldeles intill passar oss perfekt.
Vi gifter oss i början av juni så nu håller jag tummarna att de är lika bra som de verkar vara! Har själv bara varit där på julbord tidigare, och den maten var jättegod.
Mat och dryck kan man inte ta med själv och för oss är det hela poängen att slippa fixa själva. Bra kuvertpris, trerätters + tårta (måste beställas från deras bageri) samt fördrink och vin till varje rätt kostar ca 800 kr beroende på vilket kött man väljer etc. Och då ingår lokalen, serveringen, städning etc i dessa kuvertpriser.
Musikanläggning finns inte så det får man fixa själv.