Cammee skrev 2011-01-11 13:31:24 följande:
Nej jag kan inte älta det i dagar , och ja jag vill inte bara ha en tärna.
Vissa vill ha enkelt bröllop och vissa vill det inte! som jag då. Har alltid velat ha ett stort bröllop och efterom jag har stor släkt har jag inte så mycket annat val heller så det passar ju bra. Min klänning är ganska stor och jag tycker att det är finare med fler tärnor när det andra är lite mer maffigt.
Från början ville jag ha tre tärnor men min andra vän ville hellre sitta med sin sambo och njuta av bröllopet. men detta sa hon till mig direkt när jag frågade.
Sen har jag ju fler vänner, men ingen som jag känner att wow, hon kan jag ha som tärna. och de som jag skulle kunna tänka mig är gravida och ska föda mellan maj och juli. Så det går inte heller så bra.
Sen kan du gärna tycka att jag verkar bestämma allt men så är inte fallet. För är man perfektionist och vill ha allt rätt efter minsta detalj så måste man faktiskt blanda sig, vare dig man egentligen vill eller inte.
Hur många marskalkar har ni? Blir det ojämna par kan t.ex två marskalkar gå bredvid varandra och så tärnan framför.