Min tärna vill inte vara med längre - hela planeringen förstörd!!!
Cammee skrev 2011-01-11 11:54:49 följande:
Så här är det, hade hon sagt något om sitt jobb hade jag förstått. Varför hon inte sa något innan förstår jag inte. Vi berättar alltid saker för varandra. men visst, hon skämdes kanske. Sen vill jag inte att hon gör det hemma för hon skulle isåfall fråga en annan kompis om hon ville fixa henne och och sminkar alltid extremt och jag vill faktiskt att båda mina tärnor ska ha ganska liknande frisyrer. Jag tycker om när det är matchande och vill inte att en har hela håret uppsatt och en har lockigt hår och halva uppsatt. typ. Därför vill jag att hon är med och gör det. Och eftersom det är jag som har stora krav på detta har jag inget emot att betala för det. Sen klänningen har jag sagt att de behöver inte vara likadana, bara det är inom samma färg. Och att jag gärna betalade hår och smink sa jag redan innan detta bråket och innan arbetslösheten o.s.v. Sen resten med att hela bröllopet och allt annat är förstört det är min dramatiska sida som visade sig en stund. Den visar sig ganska ofta när jag skriver så bry er in om allt det överdrivna ...