Min tärna vill inte vara med längre - hela planeringen förstörd!!!
Jag hoppas allt löser sig för dig, och jag är nog lite som dig, vill att det mesta ska vara perfekt!
Och jag har nog tänkt att vi ska vara tillsammans på bröllopsdagen och sminka oss, antingen varandra eller hjälp av någon, men at vi är tillsammans och har den stunden.
Likaadn frisyr kommer att vara omöjligt för vår del, men som du skrev, så kommer det nog se tokigt ut om en har helt uppsatt och nästa helt utsläppt, och hur det än är, det är en hedersvärd uppgift att vara tärna, men man ska oxå helst smälta in lite i omgivningen och inte ta för stor plats, så även om man gillar starka färger och så så får man nog ta det som det är när man är tärna, sen får man väl sminka om sig till festen!
Sen hoppas jag så klart att ert gräl ornar sig och att ni kan bli goda vänner igen, (antar att ni var det innan), för det sista man vill är väl att bli ovän med ens närmaste vänner inför sitt bröllop.
Vet ju inte alls hur ni är som personer, men försök träffas och prata om det nu när du kanske har "smält bomben" lite. För även jag skulle nog bli ganska hetsig om en av mina tärnor hoppade av nu, trots att det är 10 månader kvar! Då är det bättre att tänka igenom sitt beslut innan ordentligt. Speciellt om man har scenskräck!
Jag har lättare variant av scenskräck, men var värdinna på ett väldigt annourlunda bröllop sommaren 09, och det gick hur bra som helst, dom var ju inte så intresserade av mig! Och jag är nog ännu mer nervös nu, inför min dag, då jag oftast drabbas av tunghäfta när jag blir nervös! Men det ska väl bara vara att upprepa det prästen säger! Så även det ska nog gå bra!!!
Hoppas nu det ordnar sig för er med allt!