Min tärna vill inte vara med längre - hela planeringen förstörd!!!
Suck säger jag när jag läser alla inlägg. Undrar när vi människor skall lära oss att det går inte att göra sådana här inlägg utan att skapa debatt, Lika många åsikter och tankar tar liv som det finns folk som läser detta.
Känslan jag får är att de flesta utgår ifrån sig själva och sen kritiserar trådstartaren utifrån sin egen uppfattning om allt.
Jag kan förstå Cammes känsla, av övergivenhet och besvikelse. har man siktat in sig på ngt, tänkt mycket på det under ett halvår, sett fram emot olika delar av det hela, för att sen avsnoppas på det sättet kan göra vem som helst till bridezilla eller företagszilla, fest zilla, resezilla osv.
Tur är att du kan ta till dig vad du själv gjort fel :) och göra ditt bästa för att rätta till det. strongt gjort :)
Nu är det ju oftast så att vi människor ofta inte klarar av konfrontationer eller negativ kritik utan att gå i taket,
Lika svårt som det var för dig att hon sa ifrån, lika svårt var det kanske för henne att säga ifrån.
Kommunikation, tänk ett så enkelt ord men så svårt att leva upp till.
(och nej, för er som undrar, tror inte mig själv om att vara ett dugg bättre elelr sämre)
Jag har lagt ner mycket planering ang vilka jag/vi vill ha i vårt brudfölje och verkligen förklarat och bett dem vi frågat att tänka efter mycket noga innan de svarar ja eller nej.
Och jag kan lova skulle ngn av dem komma nu elller ngn månad före bröllopet och helt plötsligt backa ur av ngn av de anledningar vi gått igenom på ett elelr annat sätt, skulle jag nog bli en bridezilla med enorma bokstäver.
Ja ja, svårt är i alla fall detta med internet och forums något som verkligen saknas i alla trådar, skrivare och läsare är den visuella biten. Ni vet en kropp ett öga säger mer än tusen ord.