25 Juni 2011
Hej!!
Är det nån mer som ska gifta sig på Midsommar dagen i sommar?!
Hej!!
Är det nån mer som ska gifta sig på Midsommar dagen i sommar?!
puffar lite..
Vi har bjudit 76 st men det är nog inte alla som kommer att komma! :)
Vi har färg tema Vinrött, silver och svart , har även ett tema bröllop Rockabilly rock" bröllop! :)
Vi hoppas på sol nu då! :)
Vi kommer att åka Amerikanare.. Det passar in på vårt tema.. :)
Hur går det för er brudar?? Mindre en 4 månader kvar nu!!
Det börjar smått komma fjärillar i magen.. :)
Låter trevligt med en senare vigsel!! Vi ska också ha en borglig vigsel..
Vi har hyrt in ett gäng som ska underhålla oss med låtar från 50 - 60 talet och sen rockiga låter så det kan nog bli bra!!
Ska ni ha någe speciell "röd" tråd i ert bröllop??
Nää det där med ider kan vara lite klurigt!! men det finns en jätte bra tråd
med många fina ider till ett bröllop!
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3878316.
Men lantligt och beach låter väldigt fint!! : ) Hojta bara te om du behöver lite tips!!
Har kommit på under tiden ja planerat mitt bröllop eller vårt ska ja väl säga hur kul det är med det där lilla extra!!
Skulle lätt kunna jobba med att planera bröllop i framtiden!! :)
Men sen är ja en sån där kontroll freak så ja vill gärna ha koll på de mesta..
Ska sätta mig i dagarna o göra schema över dagen samt listor vad som ska göras på olika fronter i hopp om att allt ska gå smärtfritt till då.. :)
Suttit o klurat på det här med dryck te maten nu i kväll.. Hur mkt de ska vara te var person o så..
Och det är bättre att köpa lite för mkt en för lite kom ja på så ja höfta te lite.. :)
Annars tycker ja att ja har koll på det mesta..
det enda som inte är helt bestämt är bröllops tårtan, eller cupcakesen som vi ska ha..
Haha, vad kul att du skrev om den, hittade tråden alldeles själv och har läst igenom hela. Ligger hemma och är sjuk, så jag har verkligen inget bättre för mig än att kolla igenom ALLT på denna sidan.
Tyckte verkligen om det där med korgarna på toan och det där med "röda mattan"-fotograferandet hade jag tänkt ha, men den där ramen var ju jättesöt. Låter fint med det där glaset från bilskroten som du skrev om. Gud, man kommer på fler och fler grejer hela tiden! Såg att du skulle ha filmisar som placeringskort, men du har väl inte bilder på gästerna? Eller har du det? Det vore ju grymt! (Men dyrt) Såg i någon tidning nyligen att man kan ta ett foto och skicka till ett företag som "filmisierar" fotot, det blev jättefint.
Ska på 50-tals fest i helgen och är helt inne på det där temat just därför, har du köpt klänning? Annars har de jättefina på www.vintageous.com Förresten såg jag en fluga med dödskallar på i samma tidning. Allt är ju så fiiint, både pin up-stilen och pastellfärgerna. Åh, ni skulle ha något godisbord va? Undrar vad en sockervaddmaskin kostar, skulle ju passa in.
Till maten har vi ett glas till förrätten och två till huvudrätten, tror det är rätt standard. Är inne på att köra shotsbrickor direkt efter middagen, vore kul att ösa på med hög musik och att personalen kom in med dem och signalerade att nu är det party liksom.
Vi ska ju som sagt ha dj, men jag skulle sjukt gärna vilja ha någon på sax som kunde spela med till soul i början och houselåtar lite senare på kvällen.