Inlägg från: Thinkerbelle |Visa alla inlägg
  • Thinkerbelle

25 Juni 2011

Gifter meg også midsommardagen:) har gjort ganske mye og de store sakene er på plass:) roligt å følge hverandre nå som det ikke er lenge igjen til den store dagen:)

• Thinkerbelle
    mrsKatt skrev 2011-02-07 14:01:46 följande:
    hej! Vi ska också gifta oss 25:e juni! Men OJ, vad sena vi är i planeringen känner jag nu!
    Kyrka och lokal är bokade, även prästen (då vi ska ha en präst från en annan kyrka). Inbjudningskorten ska skickas ut nu denna veckan. Det är allt! (tror jag)

Vi har bjudit 75 gäster, hur många gäster kommer ni ha? :)
    Vi tenkte å sende ut/levere invitasjoner rundt Valentines Dag - fast det betyder igrunnen ingenting:) bare 1 vecka kvar!
    Vi bjuder ca 100, men vet redan om flere som inte kan komma - syns det er veldig vanskelig å vite hvor mange vi blir til slutt, da min blivande mann har mange kompisar i utlandet.. Hoppas vi blir ca 80:)
  • Thinkerbelle
    mrsKatt skrev 2011-02-08 11:54:06 följande:
    Ojdå! härligt med så stora bröllop :)

Eftersom jag nu är inne i ett "lila är oerhört fint" tänk så kommer vi ha lila som grundfärg på bröllopet och det matchar vi med silver och lite havstema eftersom vi kommer vara ute vid havet :) 

Hur har ni löst det med övernattning till så många gäster? VI hade som krav att stället vi skulle ha vår fest på också var i anslutning till ett hotell/vandrarhem då många av våra gäster kommer från Norge (Jag är norsk) och antagligen kommer vilja sova över där. Vilket det också blev! Jag är jättenöjd med vår lokal :) 
    Jeg er også norsk, og planlegger vårt bröllop i Stockholm med min svenske prins:) Det var også et krav til vår lokal at alle kunne overnatta der, siden de fleste av våre gjester er norske.
    Er også UTROLIG fornøyd med vår lokal:)
  • Thinkerbelle

Våre farger blir hvitt, champagne/beige og gammelrosa.. Har tema med "vintage postkort" som vi skal bruke gjennom bryllupet.. Håper det faller på plass og blir fint:)

Svar på tråden 25 Juni 2011