Bukett till tärnorna??
Jag har en fråga till er som ska ha fler än en tärna. Jag ska ha 4 tärnor och undrar om alla 4 ska/brukar ha en varsin lite minder bukett??
Tacksam för alla svar.
Jag har en fråga till er som ska ha fler än en tärna. Jag ska ha 4 tärnor och undrar om alla 4 ska/brukar ha en varsin lite minder bukett??
Tacksam för alla svar.
Ja jag tror det iaf. Det ser ju bättre ut om alla har en bukett. De bröllop jag varit på så har alla haft en bukett.
Vart gör bruden och tärnorna av sina handväskor då?? =)
Ingen aning. Jag har också funderat på hur jag ska lösa handväske biten. Under bröllopet så kan kanske ens föräldrar eller syskon ta hand om handväskan.
Mina tänor ska ha ett litet blomster armband! :)
åh, blomsterarmband låter fint!
Våra tärnor 3st kommer ha varsin bukett. i var sin färg med olika blomma i varje bukett.
vigseln vill vi ha utomhus
handväskorna kan man kanske ha i någon bil. dom behöver dom ju ändå inte under vigseln.
eller en fin korg vid nån av gästerna som kan hålla uppsikt över dom.
Vi lade också undan handväskor i sackristian.(Stava) Sen hade jag en egen liten bukett, och när jag skulle ta brudens höll jag både min och hennes. Det var faktiskt inga problem:)
Mina tärnor (4st) kommer också alla ha var sin bukett. Jag kommer inte ha någon egen handväska utan en av mina tärnor kommer att ha mina saker i sin väska. Behöver inte ha så mycket i handväskan den dagen känner jag.