• VitaminA

Catering i Härnösand

Hoppas på att det finns nån från Härnösand här! vi gifter oss 11 juni 2011 och kommer troligtvis ha festen på Villa Fridhem. Är det nån som har koll på nån bra cateringfirma i stan? vi tänkte ha buffe´.

• Svar på tråden Catering i Härnösand
  • VitaminA

äsch då, ingen från Härnösand här?

• missyJ

jo då en här!
    kochs, royal ( tallbackas) finns ju? =)

• VitaminA

Åh hej! ja men jag tänkte om det är nån som har haft nån erfarenhet av nån firma och kan rekomendera dom. jag vet kochs, royal, tallbacka. och vårsta diakonigård hade tydligen också catering. har du provat nån av dom?

gifter ni er i Härnösand?

• missyJ

jajjemen vi gifter oss i härnösand i sommar!

Däremot har jag ingen erfarenhet av dom, förutom att jag vet att tallbackas är omtyckta bland bekanta som haft catering!

När gifter ni er?

• VitaminA

tack för svar! vi får väl kanske be att få provsmaka maten på de olika ställena..tror du man kan göra så?

vad kul, vilken kyrka blir det då? och lokal?

• Bröllop201187

Sedan har du Källman´s fisk och Catering... Och dom serverar allt inte bara fisk

• Bröllop201187
    Bröllop201187 skrev 2011-01-19 00:17:03 följande:

Sedan har du Källman´s fisk och Catering... Och dom serverar allt inte bara fisk

Det är mitt eget cateringföretag!
  • missyJ

jasså har du eget cateringföretag?
    Varför har du inte sagt nåt tidigare, måste man ju få kolla runt hos dig oxå innan vi bestämmer oss juH :)

Klart man måste få åprovsmaka innan man bestämmer sig :)

• missyJ
    VitaminA skrev 2011-01-19 00:10:50 följande:
    tack för svar! vi får väl kanske be att få provsmaka maten på de olika ställena..tror du man kan göra så?

vad kul, vilken kyrka blir det då? och lokal?
    Blir säbråkyrka iaf, lokalen är inte riktigt hundra än men vi ska va på en Loge :)
  • Bröllop201187
    missyJ skrev 2011-01-19 12:16:23 följande:
    jasså har du eget cateringföretag?
    Varför har du inte sagt nåt tidigare, måste man ju få kolla runt hos dig oxå innan vi bestämmer oss juH :)

Klart man måste få åprovsmaka innan man bestämmer sig :)
    Ja jag har eget catering företag.

Självklart, bara att höra av sig
  • Bröllop201187
    missyJ skrev 2011-01-19 13:57:31 följande:
    har ni ingen hemsida? =)
    Inte än vi planerar på att skaffa en så det är ett framtidsprojekt.
Svar på tråden Catering i Härnösand