- Brudar i Karlstad/Värmland -
självklart kan jag medd måtten . vi funderar på att möblera så vi får se lite hur det ser ut som vi tänkt på stora dagen. hoppas de inte tycker vi är krångliga:-P. vi är i nuläget 68 personer så jag vet inte om vi måste använda oss av extra borden?
SAHU: när ska ni gifta er och hur mkt fick ni betala för lokalen? vi fick priset 5000kr å då hyr vi fre från 12 till sön kl 18. många jag pratat med tycker de låter dyrt (andra som hyrt tidigare)men jag har ringt och dubbelkollat och hon sa samma pris som sist (alltså 5000kr). sen funderar vi på att ta städning och då skulle de ha ytterligare 1500kr så funderar nog påatt ev avbeställa det.
vi (läs jag ) tänkte köra på organzalöparna från calligraphen i lavendel.. http://www.romance.se/index.aspx?type=Product&Lang=sweden&PId=1102539&tagval=party_table_cloth&menuIdx=4
Vi har också tänkt att köpa knoppalakan men vet inte hur vi ska göra med löpare. VIll ha något i svart som är lite smalare än vanliga löpare att lägga på borden. Vart finns det organzalöpare?
Ha en fin dag!