- Brudar i Karlstad/Värmland -
Vad tar han för hela dagen? För en vanlig dödlig alltså, som inte är kompis-polare med honom
Piiiip skrev 2011-01-30 01:59:51 följande:
Måste vara samma Tommy som vi känner, han är proffsig och trevlig. Vi ska dock ha Mar... någonting, som också är proffs och som min sambo har en ännu närmare relation till.
Karlstads högtidskläder ligger kvar på Norrstrand och är enligt mig den trevligaste högtidsklädes-butiken i stan. Lika trevliga men med större utbud är Zari i Karlskoga.
Vi ska ta frisör från salong Alexander och makeup från Makeupstore - tror jag - så här långt.
Vi ska ta in offerter på mat i dagarna. Har någon tips? Hittills har vi hört mkt gott om Åkerbo gårdsbutik och Terassen på Marieberg. Någon som kan ge fler tips för mat och serveringspersonal??! Snälla hjälp mig!
Någon som har tips på en solist? Vi vill gärna ha en manlig sångare i kyrkan.
Vi har letat och letat, men det verkar jättesvårt att få tag på killar som kan tänka sig sjunga i kyrkan.
Hej brudar,
hur går det för er med planeringen? Vi har stått lite still, men idag kommer inbjudningskorten i våra gästers lådor och ikväll ska vi ta mått för att beställa våra kläder. :)