- Brudar i Karlstad/Värmland -
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
LNLT skrev 2013-07-01 19:19:22 följande:Jag har lite frågor och hoppas att tidigare medlemmar av tråden kan svara också om de vill!Vad finns det för bra lokaler i / kring karlstad som man kan hyra?Vilken florist hade ni? Rekommendation?Köpte ni färdiga inbjudningskort? vart?Vi hyrde Byggdegården i Kil Floristen tog jag i kils blomsterhandel. Hon är jätte duktig på det hon gör. Inbjudninggskort köpte vi på www.vistaprint.se
Kära värmlänningar! Vårt bröllop är på 3 veckor, och vi har ingen bil/transport från kyrkan till festen. Karlstadsdomkyrka till sommaro. Någon som känner till något passande??
Vi gifter os 24 maj i Grava kyrka i Skåre.
Vi kommer gifta oss 23/5 2015, antingen i Karlstad eller i Forshaga.
Vi har en del lokaler i åtanke, ska åka runt och kolla in dem nu i maj 2014 för att få en bättre uppfattning då vi vill vigas utomhus =)
Någon som vet vad det skulle kosta med mottagningen på Terassem i mariebergsskogen? Och vad som "måste" ingå? Antar att man inte får ha egentillverkad buffé där?
Woho! Hoppar in i tråden också om det går fint?! Det fanns redan så mnga bra tips som ska kollas upp! Vi är nyförlovade och planerar att gifta oss i aug 2015. Bästa lokalen söker vi nu efter med ljus o lykta!
Tänker mig närhet till sjö, plats för 50 pers gärna utan rättigheter så man kan ta med eget. Gärna med övernattningsmöjlighet om det ligger utanför stan, funkar åt alla håll från Karlstad!
Gör det! Hälsa från Challe!