• Blivande brud 2012

Thailandsbröllop 2011/2012

Jag och min blivande man har bestämt oss för att gifta oss i Thailand i februari 2012. Längtar redan
    Hade varit roligt om det är fler som bestämt sig för vigsel så man kan följas åt. Även tips från redan genomförda bröllop hade varit kanon...
    Vi lutar starkt åt att gifta oss på Koh Lanta och använda MJ event, någon som använt dem tidigare eller känner till dem?

• Svar på tråden Thailandsbröllop 2011/2012
  • 14 feb 2011

Hej!

Såg ditt inlägg här och känner att jag måste dela med mig lite Skrattande
    Jag och min blivande man åker ner till Thailand och Koh Lanta för att gifta oss på Alla Hjärta Dag.
    Planeringen ooch funderingarna började redan i mars 2009 då vi var där och rekade lite inför kommande bröllop... Vi vill ha en vigsel som även är giltig i Sverige och då har vi valt att "anlita" (eller vad vi nu kan kalla det) Travel Insight (www.travelinsight.net) Svenska arrangörer som fixar nästan allt enligt önskemål - förutom lite kopiering och signering av papper för vår del, så sköter de resten. Har ett kompispar som anlitat dem tidigare och det funkade verkligen jättebra!
    De fixar alltifrån det enklaste till lite mer lyx och flärd - bara fantasin sätter gränserna!
    Så mitt tips är att kolla upp dem och maila dina funderingar innan du bestämmer dig...

Vi har hållt allting hemligt och tänker inte avslöja något förrän vi kommit hem igen.

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Blivande brud 2012

Va skoj! Låter helt underbart. Ja vi har även kollat lite på dem, de verkar väldigt populära, speciellt om man läser här inne.
    Vill du dela med dig av detaljer så hade det varit kanon, typ ungefär vad det kommer kosta, hur/var ni ska bo m.m.
    Hoppas ni får ett riktigt mysigt bröllop, berätta gärna hur det var när ni kommit hem igen.

Svar på tråden Thailandsbröllop 2011/2012