1995 11 17 skrev 2011-01-18 15:02:48 följande:
Super bra!!
Jag har läst om en tjej som oxå beställ en sån bukett som var jätte nöjd. Jag ska verkligen ta mig tid att kolla hur det funkar och vad det kostar i skr. Jag har hela tiden tänkt att jag vill ha kvar min bukett. Torkar men den blir den skör och mörkare och lite halv vissen i kanterna och samlar damm och inte alla blommor som passar att torka. Har då funderat på att konservera buketten. Men det är inte säkert att den blir helt lik för floristen måste plocka isär hela buketten och konservera varje blomma för sig och sen sätta ihop den igen med hjälp av bilder hon tagit på den i förväg. Och dessutom kostar konserveringen ungefär dubbelt så mycket som själva buketten
inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Var det lätt att beställa från dem??
Blev det dyrt??
Berätta gärna jag är jätte nyfiken!!
Att beställa var inga konstigheter alls! På deras sida finns massor av bilder på brudar med sina buketter så kika där. Sedan surfade jag även runt på deras Facebook-sida och läste om recensioner de fått.
På deras hemsida står det även när du kommer få hem buketten, min kom en dag tidigare så det var en positiv överraskning.
Jag beställde denna -
http://thebridesbouquet.com/snowWhiteHandtie24.aspx och en liten ros till bröstfickan till mannen. Alltihop gick på 386:- och det tycker jag är helt okey. Precis som du skriver har man ju kvar buketten för alltid. =)