Inlägg från: 1995 11 17 |Visa alla inlägg
  • 1995 11 17

Brudbuketten kom med posten idag. =)

Super bra!!
    Jag har läst om en tjej som oxå beställ en sån bukett som var jätte nöjd. Jag ska verkligen ta mig tid att kolla hur det funkar och vad det kostar i skr. Jag har hela tiden tänkt att jag vill ha kvar min bukett. Torkar men den blir den skör och mörkare och lite halv vissen i kanterna och samlar damm och inte alla blommor som passar att torka. Har då funderat på att konservera buketten. Men det är inte säkert att den blir helt lik för floristen måste plocka isär hela buketten och konservera varje blomma för sig och sen sätta ihop den igen med hjälp av bilder hon tagit på den i förväg. Och dessutom kostar konserveringen ungefär dubbelt så mycket som själva buketten Guld i mun inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

Var det lätt att beställa från dem??
    Blev det dyrt??

Berätta gärna jag är jätte nyfiken!!

• 1995 11 17

Ok tack jag ska titta på det.
    Verkligen jätte billigt!! Det är så man helt plötsligt har råd med att ha fler blomdekorationer än jag tänkt för att det skulle bli för dyrt.

• 1995 11 17

Någon som råkar veta fler ställen att köpa sidenbuketter på??

Dem är visserligen jätte billiga och hyfsat fina där Las Vegas bruden köpt sin men det är ändå inte riktigt vad jag har tänkt mig. Har sett att Sweeties oxå har och att man kunde få bestämma själv hur dem ska se ut. Deras färdiga kostar 1750kr tycker ändå det är lite väl dyrt. Och ska man då specialbeställa blir det förmodligen ännu dyrare.
    Har börjat fundera lite på något annat konstgjort material till buketten tex fjädrar. Såg en jätte snygg bukett på bild som var gjord av kottar som var sprayade med lite vitt frostigt i kantenerna. Det skulle passa mig kanske för jag ska gifta mig i november.

Svar på tråden Brudbuketten kom med posten idag. =)