Inlägg från: I found my love |Visa alla inlägg
  • I found my love

Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..

Jag ska ha två tärnor. Men har hittat tre olika klänningar och kan nu inte välja vilken. Behöver eran hjälp att iallafall få råd och tips om vilken ni tycker..

Alla klänningarna går att få i vinrött, precis den färgen vi vill ha, så de är inga problem med någon av dom.. Viken hade ni valt? 

Tärnklänning nr 1:

Tärnklänning nr 2:
    Det är mer pärlor på den vi har kollat på än denna men hittade ingen bild på den. Plus den vi kollat på är mer fluffig och även draperad ver magen

Tärnklänning nr 3:

Denna hade då blivit vinröd och vit. Så de som är ljus rosa hade blivit vit och de lila hade blivit vinrött.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..
  • I found my love
    ClaraH skrev 2011-01-22 21:03:23 följande:
    Jag röstade på nr 1, men hade lika gärna kunnat rösta på 2:an också. Det jag skulle vilja veta för att egentligen kunna välja är att veta hur din klänning ser ut. Om den har pärlor ar det ju snyggt att tärnklänningarna har det, men om du har en enklare så är det ju snyggast om tärnklänningarna också är det.
    Jag vill gärna inte visa min då den ska vara "hemlig" tills dagen men den är rätt enkel kan man nog säga.
  • I found my love

Tack så jätte mycket för all er hjälp...

• I found my love
    Aniara4 skrev 2011-01-23 20:24:28 följande:
    Borde du inte fråga tärnorna själva istället för främlingar på internet? De kanske har starka preferenser och tankar om hur de ser ut i olika modeller!
    Jag har pratat med dom och de kan tänka sig vilken som. Så de är jag som ska välja till sist därför ber jag nu om råd och tips....
  • I found my love
    Aniara4 skrev 2011-01-23 20:42:14 följande:
    Då förstår jag! Fast det är ändå lite svårt när man inte vet hur tärnorna ser ut.  Men 1 eller 3, tvåan verkar såpass avancerad att den är mer som en brudklänning.
    Tjejerna är typ "normala, den ena har storlek 38 i kläder och den andra ligger mellan 38-40 typ. Båda har fick barn för ca 1 1/2 år sedan så de har lite lite mage bara men annars "normala" så att säga. Inte trådsmala och inte stora..
  • I found my love

Tack så jätte mycket för hjälpen alla. Ser ut som att et blir 1:an faktiskt. Nu ska de endast provas och se vilken som sitter snyggast på dom men akn säga att 2:an är helt bort plockad så det kommer stå mellan 1:an och 3:an

• I found my love
    cookieandkermit skrev 2011-02-13 18:34:28 följande:
    Ettan är så fin! Skrattande Vad är det för märke?? Letar efter något liknanade till min tärna, fast i rödaste rött.
    Vet ej vad det är för märke, hittade de på blocket Cool Sök på lbocket och sen balklänningari skåne så kommer de upp
Svar på tråden Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..