Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

Hur mycket kostar löshår? :)

Jag har visserligen långt hår,
    men till bröllopet vill jag ha MYCKET längre och framför allt tjockare!

Så jag funderar på löshår.
    Det skulle inte vara fel med löshår både innan och efter heller men men..

Det finns många alternativ vad jag förstår, vila är dom och vad kostar dom?
    Kan ni rekommendera något? :)
    JAg ska till frissan i morgon och fråga lite men vill gärna ha lite back-up så jag inte blir "lurad" att köpa det dyraste ;)

• Svar på tråden Hur mycket kostar löshår? :)
  • Emblas Mamma
    jenny500 skrev 2011-01-23 17:11:37 följande:
    Hej!

Jag har gjort hårförlängning några gånger på olika ställe och bäst resultat fick jag genom www.hairextensions.se

De använder hår av högsta kvalité som heter REMY och kostar kanske lite mer än vissa andra med det är värd de extra hundra lapparna. Det syns verkligen att det är kvalitetshår.  De hade fårförlängningskampanj när jag kontaktade de för ett par veckor sen så det är billigare än de andra nu.
    Men köper jag det själv då och ger till frissan, eller köper jag det hos frissan?

Vad kostade ALLT med både håret och att få dit det för dig? :)
  • Emblas Mamma

JAg funderar om det är DYRARE att köpa hos frisören eller någon annanstans?

JAg vill även vara 100%säker på att håret passar min hårfärg vilket inte kommer bli det lättaste då det varierar kraftigt ibland..
    Så därför är det ju lättare att köpa det hos frisör och i butik för jag är nog för feg för att beställa..

• Emblas Mamma

JAg har med hört bra om clips!
    Det ska vara billigare med?

Ja, det lutar lite mot det! Huvudsaken är att det inte kostar hur många tusen som helst och att det är vackert på bröllopet! :)

• Emblas Mamma
    ShoegirlNYC skrev 2011-01-26 09:18:26 följande:
    Min frisör hjälper till att klippa in löshåret i mitt eget, locka det och sätter upp det åt mig. Jag tror att om man frågar snällt så har de nog inget emot det!Glad
    jag frågade lite om clips när jag var där, och vi kanske skulle sätta i det.
    Dock tyckte frissan att jag hade hår så det räckte men jag vet inte. Vill gärna ha långt och TJOCKT hår och på bröllopsdagen vill man ju känna sig vackrast i världen så jag vill nog ändå ha clips vad frisören än säger ;)
Svar på tråden Hur mycket kostar löshår? :)