• Redaktionen Emilia

Skapa en omröstning och VINN lyxig make up

Så då drar vi igång Bröllopstorgets första forumtävvling! Kul va!

Mellan den 25 januari och den 1 februari ska du som medlem skapa omrösningstrådar här i forumet, om vad som helst som du tror andra och du själv är intresserade av. Tycker andra som dig - eller inte?

Den medlem som skapar den mest populära omröstningstråden vinner ett fantastiskt make up kit från Make Up Store!

Så sätt igång och skapa omrösningar nu

Du skapar en omrösningstråd lätt i forumet! Lägg den under den kategorin där den hör hemma och du är med och tävlar!

Lycka till!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-26 14:40
    Förtydligande:
    Den omröstningstråd som genererar mest aktivitet i form av inlägg och diskussioner är den tråd som vinner.

Så tänk på att skapa intressanta omröstningar som fångar medlemmarnas intresse.
  • Svar på tråden Skapa en omröstning och VINN lyxig make up
  • Emblas Mamma

Jag tycker faktiskt att det var ganska dåligt formulerat på ett sätt denna tävlingen,
    det blir helt enkelt för många omröstningar och därför bara jobbigt!

Det skulle vara bättre om man bara fick göra EN omröstning per person,
    och kanske om det lottades ut vem som vann så skulle inte alla vara så hagalna :)

bara en tanke!
    Men nu ser det faktiskt ut att klarna upp lite bland alla omröstningar! ^^

• Tittski

jaha det är därför det är jobbigt va inne här...det är jobbigt va inne här för alla omröstningstrådar...dom seriösa trådarna försvinner..och massa trådar kommer upp som bara är skräp el ingen vill veta ändå men startar för att vinna bara...väldigt jobbigt måste jag säga...istället borde ni skaffa enett flik där de står nyaste trådarna!!!

• Emblas Mamma
    Emblas Mamma skrev 2011-01-25 17:11:52 följande:
    Jag tycker faktiskt att det var ganska dåligt formulerat på ett sätt denna tävlingen,
    det blir helt enkelt för många omröstningar och därför bara jobbigt!

Det skulle vara bättre om man bara fick göra EN omröstning per person,
    och kanske om det lottades ut vem som vann så skulle inte alla vara så hagalna :)

bara en tanke!
    Men nu ser det faktiskt ut att klarna upp lite bland alla omröstningar! ^^
    menar inte att det var dåligt så, men det var lite irriterande med typ 50 omröstningar helt plötsligt ;)
     Det värsta var väl att man inte hittade gamla inlägg!
    Men som sagt, det börjar se ljust ut nu och man hittar igen ^^

Annars är det ju jätteroliugt med omröstningstrådar ! :D
  • Miu

Då antar jag att vinnaren är den som har fått flest röster i sin omröstning och inte den som har en dialog i omröstningen. Det är ju trots allt en OMRÖSTNINGS tävling Glad

• Sebastiána

Det blev lite jobbigt med alla omröstningar (tyckte BT att vi gjorde för få innan eftersom de la in denna tävling?). Jag slutade läsa efter ett tag.

• Emblas Mamma
    Miu skrev 2011-01-25 22:27:23 följande:
    Då antar jag att vinnaren är den som har fått flest röster i sin omröstning och inte den som har en dialog i omröstningen. Det är ju trots allt en OMRÖSTNINGS tävling Glad
    ska jag vara ärlig tycker jag bara dom ska lotta ut det!
    Alla har gjort bra omröstningstrådar och det skulle vara rättvist för alla!
  • Emblas Mamma
    Miu skrev 2011-01-25 22:27:23 följande:
    för jag menar - hur många kan inte fuska med en sån sak?
    Nej lottning är det enda rätta!
    Alla trådarna är bra (nästan) ;)
  • 1700tal
    Kjell Präst skrev 2011-01-26 09:01:42 följande:
    Kanske jag ska börja sminka mig så jag kan delta i tävlingen?

Men snälla redaktionen - fixa tävlingar i all ära hur mkt ni vill (jag kommer aldrig delta i dem och har medvetet hållt mig borta från dessa omröstningstrådar som invaderade forumet) men håll dem borta från forumet!! Det finns de som vill använda detta forum till seriös kommunikation med likasinnade inför sitt bröllop! 

Håll tävlingarna på startsidan eller någon annanstans, inte i forumet! Tala gärna om att tävlingar har startat i en tråd och tala om var man hittar den men besudla inte forumet med tävlingstrams!!

Riktig surtant är jag.... 
  • Sebastiána
    Kjell Präst skrev 2011-01-26 09:01:42 följande:
    Kanske jag ska börja sminka mig så jag kan delta i tävlingen?
    Annars kan du ju ge bort sminket i present till någon
Svar på tråden Skapa en omröstning och VINN lyxig make up