• Troligen

Vilken månad gifter du dig? :)

Vilken månad är mest populärast?
    Och varför valde du just den månaden?

Skrattande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken månad gifter du dig? :)
  • Zelmah

det blev den 3 september inget speciellt med datumet egentligen. Bara praktiskt.

jag ville från början ha det i slutet på augusti, närmare bestämt 27:e detta för att jag tar examen på min utbildning i juni och för att jag vill hinna jobba så mkt jag kan på mitt extrajobb så att jag får i hop så mkt pengar jag kan under sommaren. skulle vi tatt det i mitten av aug med en vecka ledigt innan så skulle jag förlora nästan en hel månadslön på det! Så 27:e var bra tänkte vi men så var det som så att festlokalen redan var bokad då så vi fick helt enkelt flytta fram det till "nöddatumet" istället. jag kommer nog vara ledig 1 vecka innan bröllopet  så då hinner jag jobba nästan hela augusti vilket blir bra :) sen får jag söka jobb eller fortsätta plugga något efter vi gift oss.

augusti är en fin månad tycker jag. Skön temperatur och frusna lilla jag slipper ha konstant frossa. Nu får vi istället hoppas på att tempen kan va dräglig i tidiga september, men man vet aldrig där känns det som... om det blir brittsommar eller tidig höst... men bara det inte regnar så är jag supernöjd!

• Dona

Maj, han ville ha mig som hans fru tidigare haha nej men lagom varmt och ville ha hela sommaren fri utan någon stress och då kan vi resa i flera veckor :)

• SaJo1981

juli!
    ville ha ett riktigt somrigt "bonnabröllop" uppe vid våran sommarstuga! sen tar båda mina syskon studenten i juni så det var väldigt mycket den månaden=)

• Smuppra

Vill ha sommarbröllop och dessutom funkar det inte med bröllopsresa annan tidpunkt än sommaren pga studier, iaf inte om jag ska kunna slappna av. Vi hade tänkt juli men eftersom bror min gifter sig i juni tyckte vi det kändes för snart inpå det, så det blev augusti. Vilket brorsan med fästmö tycker är jätteroligt (de fick veta först, innan vi definitivt bokade något). Så tänkte vi .

• Anna89

September för att hösten är fantastisk och för att vi träffades på hösten.

• Troligen

Jag tycker alla månader har sin charm! :)

• Lysdioda

Juni - för det var den första månaden där den 4 var en lördag, det var nämligen den 4 i någon månad vi ville åt. 

• cookieandkermit

16 Juni 2012, för att det blev bäst så! Helst ville jag ha den 2 juni 2012, då den 2 är "Vårt" datum, men har de sista tentorna runt den helgen så, inte en jätte bra idé. Dock är jag nöjd med den 16, helgen innan midsommar så det lär vara lagom varmt och massor av blommor överallt. :)
    Det skulle ha varit mysigt att gifta sig på årsdagen, men jag vill inte frysa på min bröllopsdag, och jag fryser lätt, så det var ute ur bilden ganska fort. Vi har årsdag den 2 November.. Ibland är det snö ibalnd är det bara KALLT. Tungan ute

Svar på tråden Vilken månad gifter du dig? :)