• Dona

Vilka bjuder ni på ert bröllop?

vi delar inte på någon, stor släkt både jag och min blivande. samma sak med vänner.

• Dona
    Zelmah skrev 2011-01-25 13:42:23 följande:
    När räknast det som familj och när går det över till släkt...? Jag räknar mina kusiner och o deras föräldrar som familj för vi har en nära och god kontakt. men de kanske egentligen är släktingar?  De känns som en del av min familj. Så om de ingår i familjen så bjuder vi familj+vänner. Annars blir det ju familj+släkt+vänner.
    olika för alla när det går över till släkt. men för mig så är familj: föräldrar och syskon. sen går det över till släkt 
  • Dona
    FelizLane skrev 2011-01-25 13:46:12 följande:
    Jag har lite problem med folk man kände förut, ska man bjuda dom? Man hade mycket kontakt under en tid och sa alltid då att man skulle få komma på bröllop och sånt. Sen gled man isär och har inte haft så mycket kontakt, bjuder man dem? Har ni några sånna? Hur gör man? :)
    har samma problem.. vet inte ifall jag ska bjuda fd bästa kompis eller inte. 

sen ifall du bara har tre jobbkompisar som du anser är dina kompisar och har plats till dom så hade jag bjudit 
Svar på tråden Vilka bjuder ni på ert bröllop?