Vilka bjuder ni på ert bröllop?
Familj och vänner med tillägg för min mormor. Släkten får inte komma, jag har hur stor släkt som helst och blivande mannen ingen alls, bättre att strunta i det helt då känner jag.
Familj och vänner med tillägg för min mormor. Släkten får inte komma, jag har hur stor släkt som helst och blivande mannen ingen alls, bättre att strunta i det helt då känner jag.
Tror att de flesta räknar endast egna barn samt föräldrar och syskon med respektive som familj.
Men det beror ju helt på hur nära relation man har.
För 15 år sedan var min kusin mer som en syster/bästa vän, på den tiden hade det blivit helt fel för mig att inte bjuda henne. Så jag förstår hur du känner!
Vi bjuder inte kollegor, just för att man förknippar dem med jobbet, och vem vill tänka på jobbet en sådan dag? Men å andra sidan, har man nära kontakt med sin kollegor, dvs umgås med dem på fritiden och anser sig vara vän med dem, då är det såklart trevligt att bjuda dem.
Några av mina kollegor har blivit eld och lågor och frågat om de får komma till kyrkan och titta, det blir alldeles lagom känner jag! =) Umgås inte privat med dem nämligen.