• TheD

Får ni ekonomisk hjälp av era föräldrar eller andra?

Mamma sa mer:"vi kommer bidra med XX kr". Vi får själva välja om det ska gå till resa eller lägga på själva bröllopet. Sen betalat mamma coch pappa även minpastillaskarna som ska stå vid varje tallrik....

Jag skulle bli jätteförvånad om mina föräldrar inte skulle bidra med något men aldrig att de skulle betala allt. Det kommer jag inte göra den dagen våra barn (först ska vi få barn) gifter sig... :)

• TheD
    Redaktionen Emilia skrev 2011-02-02 10:45:50 följande:
    GRATTIS! Detta är vinnaren i vår OMRÖSTNINGSTÄVLING!

Stort varmt Grattis till Emblas Mamma!!!! Hon vinner make up och duschkräm från Make Up Store
    Hur lyder motiveringen?
  • TheD
    Snigel Bee skrev 2011-02-03 09:07:36 följande:
    Kan inte fattar hur denna kunde vinna! Kryllar av inlägg som TS själv har gjort. Inlägg som är fylld av meningslösa fågor och bara är menat till att skapa fler inlägg. Inte har den fått flest röster heller som man tycker att en omröstningstävling skulle få för att vinna. Tkr att tråden om brudöverlämning borde ha vunnit!
    :)

Ifs tycker jag att andra ska få rösta på en titel eller liknande eller att personen som startar tråden EJ får deltaga. Det är ju hur lätt somhelst att skriva "hej" och "hej då" var 10:e minut och hejsan sen vann man :)

Det bör finnas lite mer tänkande bakom det hela.
Svar på tråden Får ni ekonomisk hjälp av era föräldrar eller andra?