Inlägg från: Odium |Visa alla inlägg
  • Odium

hur blev ni ihop?

Vi träffades på nätet, ett community, inte en dejtingsida. Han hade varit in på min sida och kollat på mina bilder. Normalt sett tar Jag inte kontakt med folk. Men nu gjorde jag det. Skrev nåt i stil med "hälsar man inte när man ändå varit o snokat överallt;)" O han svarade. Vi pratade på MSN i kanske en vecka innan han ringde första gången. Vi pratade i telefonen kanske en månad innan Jag åkte dit första gången. Han bodde i Sthlm och Jag i Luleå. När Jag kom fram med tåget var det fullt med folk på perrongen, Jag såg ingenting. Sedan var han plötsligt där, halvspringande mot mig med en ros i handen. Vi sa ingenting, han bara lyfte mig o kysste mig, höll mig så nära att det kändes som att vi skulle smälta ihop. För mig var det som att träffa min man efter att ha varit bortrest, att jag saknat honom. Jag var där över en helg, sen åkte Jag hem igen. Gick i trean på gymnasiet. Efter ungefär två veckor hemma bokade jag en ny biljett till sthlm, och jag var där i två veckor. Vi hade bara slutproduktion på Skolan, så Jag kunde vara borta två veckor utan att missa så mkt. Eget de två veckorna följde han med mig hem o var med på min bal o student. Studenten var på en fredag, måndagen efter flyttade Jag in med honom i sthlm. Om 4månader gifter vi oss efter att ha varit tillsammans lite över 7år.

• Odium

Jaaaha.. telefonen skiter i att man byter rad tydligen... ligger i sängen o skriver. Sorry:D

Svar på tråden hur blev ni ihop?