hur blev ni ihop?
Vi träffades på en dejtingsida i början på 2011. Vi båda hade misslyckade äktenskap bakom oss, jag hade givit upp att hitta nån vettig via den sidan men klickade runt mest för att fördriva tiden. Sökte på killar i mitt område och hamnade på hans sida och det visade sig att vi bodde i samma lilla håla. Vi började prata på msn och kom riktigt bra överens, vi bestämde oss för att träffas, som vänner. Vi åkte till ett mysigt litet ställe i stan och tog en cider/öl och sen åkte vi hem till honom och pratade hela natten. kl 8 på morgonen gick jag hem. Under alla dessa timmar försökte jag läsa hans signaler, försökte sända ut signaler att jag var intresserad. Men han va skitsvår att läsa och jag kunde inte avgöra om han var intresserad eller ointresserad. När jag skulle gå hem och vi stod i hallen och kramade varandra tänkte jag att de får bära eller brista. Jag kysste honom och han kysste tillbaka=)
Sedan den dagen har vi varit ifrån varandra 2 dagar tror jag. Flyttade in efter drygt en månad, förlovade oss efter ett år och är i full gång med bröllopsplaner. Gifter oss nästa sommar. Men lätt har det inte varit. Vi har båda barn sedan tidigare förhållande och de har lett till otaliga diskussioner och bråk för vi har olika syn på det hela. Men våran starka sida är att vi är jävligt bra på att prata med varandra.